Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf gezocht omgeving Vilvoorde-Mechelen

28-7-2009 22:32:22
Hallo,

Ik ben de zoektocht gestart naar een fotograaf voor ons huwelijk op 18/06/2010
zijn er die jullie kunnen aanbevelen?
Ik zou graag alle foto's op cd ontvangen en had gerekend op minder dan 1000€
Is dit te doen denken jullie?

Groetjes!
Kelly

Kelly
18-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 476

Nele

Meld misbruik28-7-2009 22:47:17

Hallo Kelly
Ik heb een vriendin, Dolien, woont in Merchtem en heeft verschillende opleidingen fotografie gevolgd. Zij kan dus zeker en vast met de camera overweg, ze heeft een professioneel toestel maar spaart momenteel voor een nog beter, zodat ze er later ook haar beroep van kan maken. Nu doet ze fotografie dus nog louter als bijverdienste maar ik kan haar jou ten stelligste aanraden! Zo is heeft ze voor mij al een fotoshoot gedaan voor m'n zwangerschap en is ze ook naar m'n huwelijk gekomen om foto's te nement tijdens de receptie.
Voor huwelijksreportages vraagt zij onderstaande prijzen:
• ceremonie + huwelijksreportage 225 euro (tijdens dienst gemeente en/of kerk en dan de huwelijksreportage in de buurt)
• ceremonie + huwelijksreportage + receptie 425 euro (zoals hierboven, tot het eind van de receptie)
• ceremonie + huwelijksreportage + receptie+ avondfeest 625 euro (is echt een volledige dag, avond en nacht)
Daar is dan verplaatsing naar en van de locatie meegerekend, de volledige fotosessie zoals hierboven beschreven (afhankelijk van hoe je dag eruit ziet natuurlijk, maar dat valt onderling af te spreken) en een CD of CD’s met alle foto’s, die zij die dag van jullie genomen heeft, digitaal op origineel formaat, volledig bijgewerkt, zodat jullie die achteraf kunnen laten afdrukken, een fotoboek van kunnen laten maken,… En dit op relatief korte termijn (wij hadden ons foto’s al na 2 weken!! Wat niet van andere fotografen kan gezegd worden…)

Als jullie andere wensen hebben, bv. dat jullie liever hebben dat zij al een album voor jullie in elkaar knutselt, of bv. ontwerpen van bedankingskaartjes, dan doet zij dit ook met veel plezier! Maar dat bespreek je best eens met haar. Vergeleken met de officiële fotografen is ze dus gigantisch goedkoop, gezien die een véél hogere forfait hebben om van te starten en sommigen je zelfs 5 euro durven aanrekenen per foto die je op digitaal bestand wilt hebben… We hebben voor ons eigen huwelijk overal eens nagevraagd en vergeleken, we zijn dus al goed geïnformeerd op dat vlak… ;-)

Feit is, het is een ijzersterke aanrader. Ik trek het me persoonlijk een beetje aan omdat zij een heel goeie vriendin van me is geworden en eerlijk gezegd vind ik dat ze zelf een beetje te bescheiden blijft. Ze maakt niet graag reclame en zou zeker niet haar eigen werk ophemelen, dus doe ik dat bij gelegenheid graag eens voor haar. Ik zou haar graag die betere en professionelere camera zien kopen snap je? ;-)

Als je enkele voorbeelden wilt, dan stuur ik je graag al eens enkele foto’s door hoor! Stuur me gerust een mailtje hiervoor, of voor haar e-mailadres dan bezorg ik je graag de contactgegevens: nele.elias@telenet.be.

Vele groetjes en succes met je huwelijk, geniet ervan, het is zo’n prachtige dag en toch zo snel gepasseerd…
Nele

Kim

Meld misbruik28-7-2009 23:10:53

Renate

Meld misbruik28-7-2009 23:23:11

Hallo Kelly,

We willen graag met je bespreken wat er mogelijk is. Wij, studio marcdegroot.com, hebben een fotostudio en zijn prof fotograaf.

Op www.marcdegroot.com kun je een beeld krijgen van ons werk.

Hartelijke groeten,

Renate de Groot

Studio marcdegroot.com
www.marcdegroot.com
0031-6-22995888

christ

Meld misbruik29-7-2009 9:41:00

Dit is zeker mogelijk!
Je kan er zelfs 2 fotografen voor hebben...www.huwelijksfotografie.info

2 fotografen - Christ Vilez en Lieven Vandergheynst - maken de reportage van bij de kapster (indien gewenst én zonder meerprijs) tot einde recepties (met een max tot 21u)

De foto's (minstens 500, maar evengoed meer dan 1000) krijg je in hoge resolutie op DVD('s).
Daarnaast krijg je nog een slideshow van een selectie van de foto's om te bekijken op TV (duurt ong 15 a 20 min)
De eerste 50 km vervoersonkosten zijn inbegrepen, indien meer dan 50 km: 0,25 euro per km (heel goedkoop)

Neem zeker es een kijkje op de bovenvernoemde website!
De websites van de fotografen: www.christvilez.be en www.lievenlens.be

hans

Meld misbruik29-7-2009 13:13:42

Hey Kelly,

Je kan altijd eens een kijkje nemen op www.appleblue.be/blog , wij vallen moio binnen uw budget, geven alle foto's op DVD en zijn van Mechelen.
Onze contactgegevens en meer foto's zijn te vinden op www.appleblue.be .

Mvg,
Hans

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik30-7-2009 14:25:09

Wij zochten exact hetzelfde als jou en zijn uiteindelijk uitgekomen bij Ronny Wertelaers uit Hasselt (Jef Celen was die dag helaas al volzet en Ronny werd aangeraden door enkele bruidjes hier).

Hij komt van 's morgensvroeg tot na de openingsdans en vraagt 400 euro. Hij bewerkt een 150 foto's die je dan op DVD krijgt, alle andere fotos krijg je gewoon op je pc (bvb laptop of externe harde schijf meenemen). Hij maakt ook eerst een afspraak bij hem thuis zodat je wat werk van hem kan bekijken. Ik geef je even de link van zijn site mee:

http://users.telenet.be/wertelaers.ronny/

Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik30-7-2009 18:06:21

Heb de komende maand 2 afspraken kunnen maken, eentje bij Jef Celen en eentje bij Christ Villez.
We zien wel wat het opbrengt en naar wie onze voorkeur gaat.
Bedankt allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...