Terug naar overzicht
Hoi Isabel,wij zijn in november getrouwd met de Zwitserse gele oldtimerbus. De service was dik in orde en de sfeer op de bus was op en top! De chauffeur was ook supervriendelijk.Groetjes,van een andere Isabel :).
Hey Isabel,Mag ik eens vragen hoeveel zo een ceremoniebus kost? Wij zouden immers ook graag zo een busje hebben voor ons huwelijk (lekker gezellig met ganse familie erin), maar hebben geen idee wat dat kost. Wordt er gerekend per km/per uur?groetjesNele
Hoi Nele,wij hebben dat toen gekregen van mijn dooppeter, maar 'k geloof dat het 650€ was. En die was meer dan een halve dag bij ons; om 8u30 stond die aan de feestzaal om alle familieleden op te halen, dan van de feestzaal naar mij thuis, stadhuis,kerk en dan opnieuw feestzaal. En dat was dan ondertussen wel al 13u30 denk ik. Maar 't is inderdaad supergezellig op zo'n bus! Op die van ons konder er 30 mensen.Groetjes,Isabel.
Hallo NeleWij hebben de bus van 10uur tot 17hr00 en het kost ons 595€. Het is een gele van kleur. Ze bedienen champagne en zorgen voor bloemen in en rond de bus...leuk héIsabel12-12-2009
Hey Isabel en Isabel,bedankt voor de info. Nu heb ik toch al een zicht op hoeveel budget ik hiervoor moet uittrekken.groetjesNele