Terug naar overzicht
Ik heb reeds wat ervaring met Jonavan in Roeselare, maar die is eerder negatief. Vooral als er meerdere mensen eenzelfde kostuum gaan huren is het gevaarlijk. De ene broek wordt ingelegd en bij het verkeerde kostuum gestopt enzo, mouwen die plots te kort of te lang zijn,... Ook een collega ging met haar bruidegom en schoonpapa een kostuum huren. Het vertrouwen bij het terugbrengen was bijzonder klein. Het hemd van de schoonvader was aangekocht, maar de man in kwestie wist het niet meer zeker. Hij moest het hemd nogmaals betalen en thuis een eerste rekeningetje gaan halen om zijn centen terug te zien. Als ik je een tip mag geven: niet doen. Ik heb eerder een positieve ervaring bij 'gentlemen' in Izegem. Ook niet zo ver van Roeselare hé! Veel succes!
Ik ben het eens met Elke.Wij werden niet echt vriendelijk ontvangen bij Jonavan. Bij Gentlemen in Izegem daarentegen voelden wij ons direct op ons gemak; een man die zijn stiel kent. Een echte aanrader!
Mijn vriend heeft daar enkele weken geleden zijn kostuum gekozen en ik ben meegegaan. De verkoopster in kwestie was zéér behulpzaam en vriendelijk.Hij heeft volledig zijn zin (onze zin ;)) gevonden nadat hij al zijn keuzes eens mocht passen.Een aanrader!
Geen ideewij twijfelden ook om daar een te huren. Maar we zijn naar gentlemen geweest.Goede service