TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marc
14-11-2009
|
30-7-2009 15:08:30
Dag Jessica
Wij hebben ook nog 2 dansen gereserveerd na onze openingsdans. Ik ga dans dan eerst met mijn moeder en daarna mag ik met schoonmoeder de dansvloer op.
Je kiest natuurlijk zelf wat je wil. Meestal worden slows genomen, maar het is niet uitzonderlijk dat er iets anders wordt gekozen. Alhoewel ik denk dat jumpen helemaal nog niet is ingeburgerd als dans. :o)
|
|
jessica
8-8-2009
|
30-7-2009 15:10:27
lolllll dat ga ik doen! gewoon een jump draaien;-)
|
|
LeBart
|
30-7-2009 16:31:45
Dan moet je Big Orgus van DJ Furax nemen ... dat is de jump plaat der jump platen :P
Wat tegenwoordig ook wel wordt gedaan is na de openingsdans een slow waarmee je met je vader danst, en in de helft switch je dan naar je schoonvader ... daarna kan je een 2e slow doen zodat iedereen de dansvloer op kan of ... gewoon erin vliegen.
cheers, LeBart
|
|
Petra
2-10-2009
|
30-7-2009 18:04:00
hey Jessica, wij doen na onze openingsdans nog 2 slows, als eerste de openingsdans van mijn ouders, en daarna de openingsdans van men schoonouders. Ik denk dat je gewoon zelf moet kiezen wat jullie het leukst vinden. heel veel plezier zaterdag!
|
|
magali
13-6-2009
|
30-7-2009 18:20:37
Hey, tijdens onze openingdans vroeg de DJ aan al de mensen van de eretafel en onze vrienden, om een grote cirkel rond ons te maken. En meteen daarna kwam er een ambiance nummer zodat we meteen vertrokken waren en niet te lang van al die verplichte nummers. Groetjes
|
|
Linda
9-9-2009
|
30-7-2009 21:41:00
Eigenlijk zijn dat nog de oude tradities ,openingsdans,en gedaan ,wordt niet veel meer gedaan hoor ,de ouders en schoonouders enz.........
|
|
Liesbet
22-8-2009
|
31-7-2009 12:49:07
ik vind het nog een hele leuke traditie, de vermenigvuldigingsdans. Eerst dans je nog 2 slows: 1 met uw pa en 1 met uw schoonpa, en dan mag je gelijk wie eruit kiezen. Ik weet ook nog niet welke slows ik eruit zou nemen voor met mijn beide papa's te dansen.
|
|
Mieke
|
31-7-2009 17:26:01
Hoi Jessika,
wij gaan gewoon eens vragen aan onze ouders of zij dit leuk zouden vinden. Uiteindelijk staan zij tijdens de slows na de openingsdans ook erg in het middelpunt van de aandacht, en we denken dat zij dit niet zo leuk vinden. Als we die 2 slows niet spelen, laten we de DJ gewoon iedereen op de dansvloer uitnodigen na de openingsdans, met een feestnummer zodat iedereen er meteen zin in heeft.
Groetjes,
Mieke
|
|
dominique
7-5-2010
|
3-8-2009 9:16:04
Hoi,
aangezien ik al niet graag slow en ik niet zo'n supergoede relatie heb met mijn vader gaan we geen 2de slow doen maar iets helemaal anders. Een goede vriendin van mij is onze DJ en zij zal onze openingsdans aan het einde van het lied laten overgaan in een leuke polonaise. Zo kunnen we eerst onze ouders gaan halen en dan zussen/broers/... En uiteindelijk staat iedereen op de dansvloer!
|
|
Lut
|
18-9-2009 21:54:46
Wij lieten na onze openingsdans direct een fuifnummer spelen en deden niet aan 'vermenigvuldigen'. Daar waren we gewoon principieel tegen, 'omdat dat zo moet'. 'k Moet zeggen... Iedereen liet zich direct gaan! :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|