Terug naar overzicht
Ik heb dat ook, ik heb een sjaal in dezelfde kleur als de rok.Ik trouw 17-10-2009.groetjes
we hebben het hier over donkerbruin hé...dan draag je die over je armen of wat?heb je die dan laten maken?die sjaal die zogezegt langs je nek gaat hé...ik draai die niet rond mijn nek, maar knoop die achteraan toe en laat de 2 lange slierten dan achteraan los bengelen... misschien een tipje om eens uit te proberen, ik vond het heel leuk dat te voelen bewegen over mijn rug...spannend hé ;-))ik mag 10 oktober nog eens gaan passensucces héIsabelgrIsabel
Hey Isabel,Ik draag hem op dezelfde manier als jij.Ja hij is besteld en wordt gemaakt in zelfde stof als de rok.Die donkere sjaal wordt dan mee tussen die aan het kleed gedraaid, dan zijn het zo de 2 verschillende kleuren bovenaan.En is enkel voor buiten hé.Wat voor juweel heb jij er bijgenomen of moet je er nog eentje zoeken?Mijn schoenen heb ik ook in dezelfde kleur als de rok genomen.Ik ben benieuwd, half augustus moet ik teruggaan.Wij trouwen 17-10-2009.
Hey Daisyde dame die me hielp zei dat het eigenlijk niet echt om een juweel vroeg...en ze heeft een beetje gelijk...ik ga (denk ik) enkel een armbandje voorzien... hmm, je doet me wel nadenken over die stola hoor.jammer dat er niet veel tijd tussen zit, anders zou ik zeggen, toon eens een foto nà je huwelijk, maar als ik dan nog moet bestellen is dat gevaarlijk héje hebt nu toevallig geen pasfoto ofzo?ik ben een eeuwige twijfelaar hoor, en alles moet perfekt zijn...het vraagt toch allemaal veel tijd hé ;-))ik heb idd ook schoenen in het kleur van de rok. ik heb kort haar (kort carreetje) en zou er pareltjes insteken of iets dergelijks.ik hoor het wel héciaoIsabel
heyals je me je mailadres geeft, zal ik je in een augustus een foto sturen, nadat ik terug gaan passen ben.Normaal moet ik half augustus gaan.groetjes
heywat leuk!!alvast een dikke merci!!isabel.ingels@telenet.betot laterIsabel
en in welke winkel gingen jullie voor Linea? Ik vind het heel mooie kleren, ben al eens in Linx geweest in Leuven... hebben jullie nog aanraders? groetjes Sarah
Dag Sarahik ben naar LR in Brugge geweestDaar hebben ze de volledige collectiegrisabel12-12_2009