Terug naar overzicht
Oh dat is echt wel spijtig! Kan me goed voorstellen dat jullie je rot voelen...Heb je nog tijd om een andere kerk te zoeken? Ik hoop dat je ergens nog een pareltje vindt!GroetjesStephanie
O, Sh... ! Wat een domper op de feestvreugde moet dat zijn ! Ik kan me jullie ontgoocheling levendig voorstellen...(En dan verbazen bisschoppen zich over het wegblijven van jonge mensen uit de kerk, hé !!)Geef de moed nog niet op : er zijn beslist nog mooie kerken te vinden om te trouwen, maar ja, je zit misschien met al die uitnodigingen die nu de deur uit zijn en bovendien moet ju nu nog uitwijken en moet die andere kerk dan ook nog vrij zijn. Een hele opgave ! Ik wens jullie veel goede moed maar bovenal en desalniettemin een prachtige trouwdag ! Groetjes
Is inderdaad echt niet leuk :( We hebben hetzelfde meegemaakt ...Op onze trouwdag wordt er de 15 augustus-viering gegeven in de kerk ... Toevallig wel net op het uur dat wij onze misviering wilden doen ..Er was wel plaats om 17u .. Als ons feest begint :(En da ging dan wanneer de mensen van de eucharistie naar buiten gaan, dat wij toekomen .. Ook niet tof .. En onze versieringen enzo .. Moesten dan daar staan voor de eucharistie :-s ook raar ...We hebben dus ook een andere kerk moeten kiezen :(En achteraf bekeken hebben we er niet zoveel spijt van.. Alleen is hiet qua uitzicht anders :) De viering blijft hetzelfde!
Je kan misschien vragen of ze om te testen jullie trouw niet willen opnemen :)
Hey,wij kunnen ook niet trouwen in onze dorpskerk. Die van ons wordt geschilderd, en moeten dus ook verhuizen naar naburig dorp. Heel jammer, maar het belangrijkste is dat dat de dag van je leven wordt, ongeacht in welke kerk je trouwt!groetjes en succes