Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jammer, andere kerk

1-8-2009 11:53:47
Pff, moet me ff van het hart...van de week kwam de pastoor bij ons langs om te zeggen dan we een ander ekerk moeten kiezen omdat de dag na onze trouw een TV mis is en de TV mensen op onze dag alles moeten klaarzetten!...en wij hadden dat al veel langer vastgeleld...je ziet hoeveel invloed de bisschop en de TV hebben he....en ik vond het jammer want het is een kei mooie kerk en we wilden er graag trouwen omdat we redelijk nieuw zijn in de gemeente en om in ons "eigen" kerkje te trouwen....

Groetjes

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 277

stephanie
4-9-2010
 Meld misbruik1-8-2009 13:18:23

Oh dat is echt wel spijtig! Kan me goed voorstellen dat jullie je rot voelen...
Heb je nog tijd om een andere kerk te zoeken? Ik hoop dat je ergens nog een pareltje vindt!

Groetjes

Stephanie

tami
26-6-2010
 Meld misbruik1-8-2009 13:44:02

O, Sh... ! Wat een domper op de feestvreugde moet dat zijn ! Ik kan me jullie ontgoocheling levendig voorstellen...
(En dan verbazen bisschoppen zich over het wegblijven van jonge mensen uit de kerk, hé !!)
Geef de moed nog niet op : er zijn beslist nog mooie kerken te vinden om te trouwen, maar ja, je zit misschien met al die uitnodigingen die nu de deur uit zijn en bovendien moet ju nu nog uitwijken en moet die andere kerk dan ook nog vrij zijn. Een hele opgave ! Ik wens jullie veel goede moed maar bovenal en desalniettemin een prachtige trouwdag !

Groetjes

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik1-8-2009 16:05:35

Is inderdaad echt niet leuk :( We hebben hetzelfde meegemaakt ...
Op onze trouwdag wordt er de 15 augustus-viering gegeven in de kerk ... Toevallig wel net op het uur dat wij onze misviering wilden doen ..
Er was wel plaats om 17u .. Als ons feest begint :(
En da ging dan wanneer de mensen van de eucharistie naar buiten gaan, dat wij toekomen .. Ook niet tof .. En onze versieringen enzo .. Moesten dan daar staan voor de eucharistie :-s ook raar ...
We hebben dus ook een andere kerk moeten kiezen :(
En achteraf bekeken hebben we er niet zoveel spijt van.. Alleen is hiet qua uitzicht anders :) De viering blijft hetzelfde!

regina
10-4-2010
 Meld misbruik4-8-2009 20:40:34

Je kan misschien vragen of ze om te testen jullie trouw niet willen opnemen :)

Tina
21-8-2009
 Meld misbruik4-8-2009 22:52:50

Hey,

wij kunnen ook niet trouwen in onze dorpskerk. Die van ons wordt geschilderd, en moeten dus ook verhuizen naar naburig dorp. Heel jammer, maar het belangrijkste is dat dat de dag van je leven wordt, ongeacht in welke kerk je trouwt!

groetjes en succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...