Terug naar overzicht
Hey, ik heb er 2 hoor... eentje voor de bruidegom met zijn mama en de rest van de suite, en dan een ander voor mij en mijn papa...Doen waar je je goed bijvoelt!GrtzAns08-08-2009
Hey KatrienWij hebben een kleine kerk dus ik denk dat we maar 1 gaan nemen. Waarschijnlijk laat ik het liedje beginnen als mijn ventje binnenkomt (de strofe) en eens ik binnenkom is het dan het refreinMaar 2 intredeliedjes kan ook hoorgroetjes Sofie15/05/10
hey,wij hebben er ook 2.de suite komt gewoon binnen zonder muziek.dan mijn ventje op Hij van Anubus, en ik kom binnen op Zij van Marco Borsato.groetjes Daisy25/09/2009
Ik zag hier http://www.weddingbox.be/nl een heel originele intrede...Is dit iets voor jou?
Onze muzikanten speelden canon van Pachelbel als de suite binnenkwam, zeer handig, kan zo veel variaties hebben als het nodig is, zo lang en zo kort als het nodig is.Voor mijn intrede hadden we Alegría. Dat was ook veel luider gezet, dat het dan duidelijk was, dat ik binnen kwam :-)Valerienet 1 maand getrouwd
Hallo,Ook wij hebben er 2, doe wat je zelf wilt!Gwen14/05/2010