Nu Online
Momenteel zijn er 534 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

annulatieverzekering

5-8-2009 15:07:58
hallo allemaal

ik heb een vraagje ivm een annulatieverzekering. in vele huwelijksboeken en magazines staat geschreven dat je een annulatieverzekering moet afsluiten voor als er kort voor het huwelijk iets ernstig gebeurt waardoor het huwelijk niet kan doorgaan. nu hebben wij onze makelaar gecontacteerd voor een offerte daaromtrent , maar nu moeten we eerst een document invullen van wat we voor hoeveel willen verzekeren, maar aangezien we nog niet alles geboekt hebben of nog niet van alles weten hoeveel het gaat kosten, kunnen wij daar nu toch moeilijk bedragen opplakken???
heeft iemand van jullie zo een verzekering en hoe ging dat bij jullie te werk?

groetjes
griet

Griet
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 404

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 15:51:27

Hoi,
Ik zit zelf in de verzekeringswereld en bij mijn weten bestaat dergelijke verzekering niet in Belgie.
Naar het schijnt wel in Nederland.

Griet
27-3-2010
 Meld misbruik5-8-2009 15:59:51

we hebben papieren van Vander Haeghen en Co die dus wel zo'n soort verzekering verlenen maar je moet al op voorhand melden voor hoeveel je wat wil verzekeren , maar voor bv de drukkerijkosten of de bloemist of de dj , tja da hebben we nog niet geboekt, dus hebben geen idee hoeveel dat gaat kosten...

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik5-8-2009 16:07:50

Ja kan zijn dat die dat doen, maar verschiet wel niet van uw premie ;-)

Sofie

Meld misbruik6-8-2009 8:30:37

Ik denk ook dat dat vooral gangbaar is in Nederland, wij gaan dat niet nemen hoor
Je kunt toch niet alles voorzien en we zullen er maar op hopen dat alles goed gaat zeker!

Sof
15/05/10

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...