Terug naar overzicht
kijk eens op mayastyling.beZij gaat mijn make-up ed doen voor ons huwelijk op 09/09/09 en 12/09/09 en zaterdag ga ik eens proefdraaien...Ziet er heel verzorgd uit en heb een héél leuk contact met haar!
hallo,Ik heb héél goede ervaringen (mijn vriendinnen ook trouwens) met Nuira L'Artista. Zij is een visagiste en een haarstyliste. Zeer getalenteerd en goed in haar vak. Bovendien geeft ze je ook make up tips enzo. Ik heb haar ook genomen voor mijn trouwfeest. make_up_artista@hotmail.comGroetjes,Lola
Hallo,neem eens een kijkje op www.trouwmakeup.be of www.levisage.be .Lieve groetjesCaroline
HeyIk heb ook Maya van MayaStyling zoals Tine. Vond het een supermooi resultaat op de try out, dus heb er alle vertrouwen in voor mijn huwelijk in oktober.www.mayastyling.be of 0478 549 761
Hey Kelly,je mag me altijd contacteren.dorina@xplore.beMet vriendelijke groeten,Dorina
www.I-shadow.be groetjes
Beste Kelly, Wij verzorgen bruidsmakeup & bruidskapsels over heel Belgie, neem gerust een kijkje op onze website www.bruidsmakeup.be of www.nathaliaghafari.com Nog veel succes, Groetjes, Nathalia
heyals je nog niemang hebt gevonden bied ik me aan als visagiste. Ik woon namelijk ook in vilvoorde.contact:noelia.moreno@live.bemvg