Terug naar overzicht
dan maak je hem toch gewoon zelf?? of laat je hem maken?? reken erop als je een kleed koopt: dan moet je best daar nog ondergoed en zo kopen en dan dikt het lekker aan, ik maak mijn kleed zelf, mijn lingerie heb ik gekocht waar ik graag koop en wat nog te betalen is, mijn schoenen heb ik in een heel normale winkel gekocht, en ik heb altijd een stukje stof van mijn kleed bij, zodat ik als ik iets zie het bij mijn kleedje kan passen!!
ik heb net trouwkleedfactuur betaald van Linea R... +- 925Euro
Hey!Bij Farah Love in zwijndrecht heb ik enkele weken geleden mijn kleed besteld. Daar kan je zeker iets vinden onder de 700 euro.groetjes
Hallo,Er zijn ook winkels waar je een prachtig trouwkleed vindt onder 500 euro. Ikzelf heb mijn kleed gekocht bij bruidsmode Karin in Dilsen. Ze beginnen daar vanaf ongeveer 400 euro en de hoogste prijs is 1100 euro, ze verkopen daar ook het merk sincerity, miss kelly,.... Mijn kleed kost 550 euro, alle retouches inbegrepen.Groetjes en nog veel plezier met de verdere voorbereiding
Kijk eens op e-bay of op de site van de koopjeskrant. Er zijn heel veel bruiden die hun trouwjurk verkopen (en dat is maar één keer aangedaan, of nog nieuw wegens aflasten huwelijk). Je kan proberen met de verkoper overeen te komen of je de jurk eerst kan passen of zo...Veel succes met je zoektocht.
Hoi Elke,Ik weet niet van waar je bent, maar in Shopping 2 in Genk is een bruidswinkel waar je kleedjes in alle prijsklassen vind, Of zoals Nancy al zei.. bruidsmode Karin in Dilsen. Denk dat je best op zoek gaat naar de kleinere winkels. De service is er meestal wel goed en de prijzen vallen beter mee dan in de grotere winkels.Veel succes!An