Nu Online
Momenteel zijn er 482 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs trouwkleed

28-9-2005 15:36:06
Hey allemaal,

Ik ga binnenkort op zoek naar een trouwkleed. Als ik alles op deze site lees kost dit veel geld. Ik wil daar echter niet zoveel geld aan geven en mijn maximum budget is 500 euro. Heeft er iemand een idee of ik voor deze prijs mooie kleedjes vind en zo ja waar? Linea Raffaelli vind ik heel mooi maar is mij echt te duur.

Elke 08/07/2006

Elke
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 463

Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-9-2005 16:42:25

dan maak je hem toch gewoon zelf?? of laat je hem maken?? reken erop als je een kleed koopt: dan moet je best daar nog ondergoed en zo kopen en dan dikt het lekker aan, ik maak mijn kleed zelf, mijn lingerie heb ik gekocht waar ik graag koop en wat nog te betalen is, mijn schoenen heb ik in een heel normale winkel gekocht, en ik heb altijd een stukje stof van mijn kleed bij, zodat ik als ik iets zie het bij mijn kleedje kan passen!!

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik28-9-2005 18:54:53

ik heb net trouwkleedfactuur betaald van Linea R... +- 925Euro

Joke
20-5-2006
 Meld misbruik28-9-2005 19:10:04

Hey!

Bij Farah Love in zwijndrecht heb ik enkele weken geleden mijn kleed besteld. Daar kan je zeker iets vinden onder de 700 euro.
groetjes

nancy
6-5-2006
 Meld misbruik28-9-2005 20:01:01

Hallo,

Er zijn ook winkels waar je een prachtig trouwkleed vindt onder 500 euro. Ikzelf heb mijn kleed gekocht bij bruidsmode Karin in Dilsen. Ze beginnen daar vanaf ongeveer 400 euro en de hoogste prijs is 1100 euro, ze verkopen daar ook het merk sincerity, miss kelly,.... Mijn kleed kost 550 euro, alle retouches inbegrepen.

Groetjes en nog veel plezier met de verdere voorbereiding

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik28-9-2005 21:15:33

Kijk eens op e-bay of op de site van de koopjeskrant. Er zijn heel veel bruiden die hun trouwjurk verkopen (en dat is maar één keer aangedaan, of nog nieuw wegens aflasten huwelijk). Je kan proberen met de verkoper overeen te komen of je de jurk eerst kan passen of zo...
Veel succes met je zoektocht.

An
13-8-2005
 Meld misbruik29-9-2005 21:01:10

Hoi Elke,
Ik weet niet van waar je bent, maar in Shopping 2 in Genk is een bruidswinkel waar je kleedjes in alle prijsklassen vind, Of zoals Nancy al zei.. bruidsmode Karin in Dilsen. Denk dat je best op zoek gaat naar de kleinere winkels. De service is er meestal wel goed en de prijzen vallen beter mee dan in de grotere winkels.
Veel succes!
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...