Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Aruba

7-8-2009 8:38:49
Hoi allemaal !

De laatste dagen zijn we een beetje aan het rond kijken wat de opties zijn voor onze huwelijksreis.

Gisteren raadde mij iemand Aruba aan.
Ik vind het er allemaal wel heel mooi uitzien...

Heeft er iemand van jullie ervaring met Aruba?

Alvast bedankt , Dorien
09.07.10

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 741

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik7-8-2009 8:55:30

een vriendin van mij is daar geweest. Aruba is heel mooi eiland maar er is niets te zien.
dus als je gaat voor een echte strandvakantie is het wel goed, maar als je toch verlangt wat dingen te zien kan je misschien toch best iets anders zoeken.
wij zijn net terug van onze huwelijksreis naar Bali, echt wel mooi!een goede mix van natuur, cultuur en lekker nietsdoen

Groetjes,
Nathalie

Daisy

Meld misbruik7-8-2009 10:05:59

Wij gaan in oktober op huwelijksreis naar Bali.
Wij gaan 17dagen en doen een combinatie. 4dagen rondreis, zodat we alles gezien hebben en daarna relaxen.

s
1-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 16:14:06

Ik heb een kennis die daar op huwelijksreis is geweest en zij vonden dat geweldig!! Nu zaten ze ook in een RIU hotel, dus één en al luxe.
Ik heb 100-den foto's ervan gezien en mij leek het niks. Maar ik ben niet zo'n typische toerist en dat is Aruba wel een beetje. Weinig cultuur, nationale parken, musea,... Wel een mooie zon zee strand vakantie op een mooi eiland (dat ze aan het volbouwen zijn met mottige luxe hotels).
Hangt er dus vanaf wat je wil.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik7-8-2009 17:45:04

@ S

Ik weet ook niet waar zij zaten maar de persoon die ik heb gesproken zaten in low buildings zoadat je niet de typische hoge gebouwen hebt. Dan kan je even goed naar spanje gaan. Zij zaten dus dicht bij Oranje stad en daar waren wel natianal parks and waters zij hebben jeep safari's gedaan enz... deze dingen vind ik al meer als genoeg , dan zijn we toch eens weg geweest.

Dorien

Nathalie
12-9-2009
 Meld misbruik8-8-2009 13:31:51

Hey

Bij ons zal het als volgt zijn : 7 dagen Riu op Aruba, nadien 5 dagen cruise op caraïben en om af te sluiten 5 dagen Riu Miami :-) We kijken er enorm naar uit, soms meer naar de huwelijksreis dan naar het huwelijk zelf hihi ..

Groetjes

Nathalie
12/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums