Terug naar overzicht
Ik zou dat niet expliciet vermelden dat kinderen op de receptie niet toegestaan zijn, kan beledigend overkomen. Dit zeker als ze zien dat er dan toch 1 kind aanwezig is. Straks zijn er die niet komen omdat hun kind niet welkom is. Een nuchtere mens neemt in eerste instantie z'n kind niet mee naar zo'n receptie/feest.Ik heb nog niet veel kinderen gezien op huwelijken hoor.
Dag KatrienIk zou ook niet vermelden dat er geen kinderen mogen komen naar de receptie. Ze weten normaal gezien sowieso dat het not done is. En anders zullen ze het sowieso nog eens vragen, hoor. Een half uurtje rijden is toch absoluut niet ver. Dan zullen ze zeker hun kinderen meebrengen. Dat staat ook los van de receptie he !Maak je maar geen zorgen.Groetjes
wij hebben dit ook niet gemeld omdat ik wel graag kinderen zie en we zitten in een school waar ze alles kunnen gebruiken:zandbak eden idd tegen de ene zeggen ja en de andere nee vindt ik ook niet kunnen.degene met echte baby's en zeer kleine kindjes zeggen zelf dat ze ze niet gaan meebrengen; zo is toch het geval bij ons, mss een beetje op zen beloop laten gaan en je zal wel zien dat het gaat meevallen
op onze uitnodiging stond 'Dhr en Mevr'dus niet 'familie'ik dacht dat dat duidelijk was dat je dan zonder kinderen komt...maar echt vermelden dat kinderen niet welkom zijn zou ik niet doen, dat gaan vele mensen verkeerd opnemen.bij ons heeft er uiteindelijk één koppel toch de dochter meegebracht en och ja, dat kon geen kwaadeen collega heeft me wel gevraagd of ze haar kinderen mocht meebrengen en ik heb haar gezegd dat ik dat niet kon doen tov de andere gasten die ze ook niet meebrengenZe is dan uiteindelijk niet gekomen , maar jagoed doen voor iedereen kan niet hégroetjes
hey daar,persoonlijk denk ik als ik kinderen heb en lees dat ze niet mee mogen komen, ik ook niet kom. Ik snap trouwens het probleem van kinderen op een receptie niet. Op onze receptie waren er veel kinderen en ik vond dit fantastisch. Hierdoor is alles veel losser en maakt het de boel vrolijker.groetjesImke