Nu Online
Momenteel zijn er 451 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

probleem receptie

7-8-2009 14:21:49
Hallo medebruidjes,
Ik had graag jullie mening eens. Normaal was het voor ons de bedoeling dat we geen kinderen op de receptie zouden uitnodigen, aangezien het dan al een kindercrèche zou beginnen lijken (veel mensen op recptie met veel en jonge kinderen) enkel het kindje waar ik ongeveer 6 jaar of meer heb op gebabysit...Maar nu zouden die mensen denk ik wel hun kinderen mee naar de mis willen nemen, maar wij wonen voor hen op een goed half uur rijden....
Nu ben ik bang dat als ik enkel de ouders vraag op de receptie ik geen kindjes ga hebben in de kerk...(wel jammer voor het uidelen aande kerk...) Hoe zouden we dit best aanpakken?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 441

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik7-8-2009 14:34:59

Ik zou dat niet expliciet vermelden dat kinderen op de receptie niet toegestaan zijn, kan beledigend overkomen. Dit zeker als ze zien dat er dan toch 1 kind aanwezig is. Straks zijn er die niet komen omdat hun kind niet welkom is. Een nuchtere mens neemt in eerste instantie z'n kind niet mee naar zo'n receptie/feest.
Ik heb nog niet veel kinderen gezien op huwelijken hoor.

Annelien
10-7-2010
 Meld misbruik7-8-2009 14:47:57

Dag Katrien

Ik zou ook niet vermelden dat er geen kinderen mogen komen naar de receptie. Ze weten normaal gezien sowieso dat het not done is. En anders zullen ze het sowieso nog eens vragen, hoor. Een half uurtje rijden is toch absoluut niet ver. Dan zullen ze zeker hun kinderen meebrengen. Dat staat ook los van de receptie he !
Maak je maar geen zorgen.

Groetjes

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik7-8-2009 15:44:20

wij hebben dit ook niet gemeld omdat ik wel graag kinderen zie en we zitten in een school waar ze alles kunnen gebruiken:zandbak ed

en idd tegen de ene zeggen ja en de andere nee vindt ik ook niet kunnen.

degene met echte baby's en zeer kleine kindjes zeggen zelf dat ze ze niet gaan meebrengen;

zo is toch het geval bij ons, mss een beetje op zen beloop laten gaan en je zal wel zien dat het gaat meevallen

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik7-8-2009 17:13:58

op onze uitnodiging stond 'Dhr en Mevr'
dus niet 'familie'

ik dacht dat dat duidelijk was dat je dan zonder kinderen komt...

maar echt vermelden dat kinderen niet welkom zijn zou ik niet doen, dat gaan vele mensen verkeerd opnemen.

bij ons heeft er uiteindelijk één koppel toch de dochter meegebracht en och ja, dat kon geen kwaad

een collega heeft me wel gevraagd of ze haar kinderen mocht meebrengen en ik heb haar gezegd dat ik dat niet kon doen tov de andere gasten die ze ook niet meebrengen
Ze is dan uiteindelijk niet gekomen , maar ja

goed doen voor iedereen kan niet hé

groetjes

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik9-8-2009 9:42:25

hey daar,

persoonlijk denk ik als ik kinderen heb en lees dat ze niet mee mogen komen, ik ook niet kom. Ik snap trouwens het probleem van kinderen op een receptie niet. Op onze receptie waren er veel kinderen en ik vond dit fantastisch. Hierdoor is alles veel losser en maakt het de boel vrolijker.

groetjes

Imke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...