TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
donna
14-8-2009
|
7-8-2009 16:33:51
Hey
Wij hebben al enkele lessen gevolgd in Berchem. Wij trouwen over 7 dagen en maandag is de laatste les. Ik kan die danslessen alleen maar aanraden! Was echt heel leuk! En nu kunnen we iedereen op ons feest verbazen met een fantastische dans. Wij zijn ook helemaal geen dansers, mijn verloofde bakt er normaal gezien helemaal niks van op de dansvloer, maar de leraar heeft de lessen goed aangepakt, want onze dans ging heel vlot, wel veel oefenen natuurlijk.
Nu nog hopen dat er niks misloopt de avond zelf bij het dansen, maar heb er alle vertrouwen in.
Doen dus!
Groetjes Donna
|
|
Carolien
19-9-2009
|
7-8-2009 16:41:53
Hej Lindsay, Mijn vriend en ik hebben 1 dansles gevolgd. Hij danst ook niet graag en zat ook met een beetje schrik. Daarom dat we ook beslist hebben van geen uitgebreide lessen te nemen. We hebben 2 kleine combinaties geleerd die we telkens 2x gaan doen, in tussentijd dansen we traditioneel. Ik vind het echt een goeie oplossing. Wij hebben les genomen bij Walkiers in Lier. Groetjes
|
|
Ludo
10-10-2009
|
7-8-2009 16:42:07
Hallo Lindsay,
We volgen al een jaar dansles bij Ekkart in Mortsel omdat we allebei graag wilden kunnen dansen. Voor onze openingdans hebben we privédanslessen gevolgd. Het was heel leuk...mijn pasjes werden voorgedaan en terwijl ik aan het oefenen was, werd mijn ventje op weg gezet, dan samen en als het goed lukte, mocht het op muziek...onze openingsdans is my heart will go on, het liedje dat speelde op ons eerste afspraakje. 4min20, een lange choreografie dus met drie lifts in! Echt tof! Voor ons zijn de lessen goed meegevallen. Misschien wel een stukje omdat we de basispassen van Rumba al kenden uit de lessen, maar er komen ook genoeg koppels enkel voor openingsdans...het gaat dan alleen wat trager en op dezelfde tijd zal de dans niet zo spectaculair zijn. Ik ben eens benieuwd of ik mijn zenuwen onder controle ga kunnen houden als 150man naar ons kijkt...
groetjes, Inge Nog 64dagen!
|
|
Imke
4-4-2009
|
7-8-2009 18:34:37
hey daar,
ik en mijn man hadden nog nooit samen gedanst omdat we dat allebei niet durfden. We besloten dan maar lessen te volgen. Eerst waren we naar ekkart in mortsel gegaan. Daar voelden we ons niet op ons gemak bij de lesgever (lachte ons gewoon uit). Vervolgens zijn we naar danzateljee gegaan in Berchem. Daar krijg je in 5 lessen een snelcursus voor uw openingsdans. Echt een aanrader! Hier hebben we met veel plezier leren dansen. Het was ook een super lesgever die enorm veel geduld had. Iedereen was na onze openingsdans verrast dat wij zoiets gedaan hadden. Ze verwachtten enkel gestuntel (ze kennen ons he :-) )
Groetjes
Imke
|
|
ilse
4-7-2009
|
7-8-2009 19:16:46
Wij hebben 2 privélessen genomen bij Dance of C in Genk. Aangezien mijn toekomsige wederhelft absoluut niet kan dansen en zich niet zeker voelde gingen we met een klein hartje naar de eerste les, maar het viel echt reuze mee! We gaan een eenvoudige dans doen op 'ik hou van u' van Noordkaap. Nog 29 dagen en we kunnen het eindelijk tonen (is een verrassing)!
|
|
Lieve
1-9-2006
|
10-8-2009 8:03:01
Hey,
wij hebben ook lessen gevolgd bij DanzAteljee in Berchem, en kunnen alleen maar positieve dingen vertellen! In vijf lessen hebben ze ons daar een rumba aangeleerd die niet alleen superleuk was om te doen, maar ook prachtig om te zien. Doen zou ik zeggen!
Groetjes, Lieve
|
|
Annelies
7-8-2010
|
5-2-2010 14:29:16
Hallo,
Wij volgen al vijf jaar dansles bij Dansschool Libert in Hasselt. Hele toffe mensen, toffe sfeer,... Ik heb al veel koppeltjes zien passeren en in augustus zijn we zelf aan de beurt.
Vermits jullie nog geen lessen gevolgt hebben zou ik misschien toch aanraden om privé les te nemen voor de openingsdans. Bij ons wordt er voor ieder koppel een aangepaste dans gemaakt aangepast aan de mensen, het liedje en het kleed!
Ik kan jullie één ding meegeven, samen dansen is enorm tof! Niet alleen voor de openingsdans, maar ook als hobby.
Heel veel succes!!! Annelies
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|