Terug naar overzicht
Wij zijn getrouwd op 22 juli 2005 en ik heb pas drie weken geleden mijn trouwkleed binnengebracht in de nieuwkuis. Daar hebben ze me zeker niets over gezegd. Het zou wel 3 weken duren eer ik mijn kleed terug mag gaan ophalen. Ik hoop dus een dezer dagen een telefoontje te krijgen. Maar ik kan niet geloven dat het klopt wat die mensen je verteld hebben, het zou in ieder geval niet echt professioneel zijn. Zo denk ik erover. Ik woon in Harelbeke bij Kortrijk (West-Vlaanderen) en heb ik de plaatselijke nieuwkuis in Harelbeke mijn kleed binnengebracht. Als je dat niet te ver vindt. Het heet Perfecta.Hopelijk ben je hier iets mee.GroetjesAn
Het verbaast me dat je eerst alles moet verwijderen. Wanneer je een gewoon kledingsstuk binnenbrengt met eventueel pareltjes of dergelijke aan dan moet je die toch ook niet verwijderen?Ik zou het ook zonde vinden moest je alles eerst verwijderen. Ik denk dat je kleed nooit meer hetzelfde zal zijn wanneer je eerst alles verwijderd en daarna alles er terug opnaait.
Ook bij mijn kleedje moeten alle pareltjes en bloemetjes verwijderd worden om mogelijke schade te voorkomen, zo staat er op het etiket. Gelukkig hangen er aan mijn rok geen pareltjes en heb ik dus beslist het bovenste niet te laten droogkuisen. Het ziet er nog heel erg netjes uit, zou niet willen dat het kapot zou zijn.Isabelle, is het mss ook een jurk van Rembo?groetjesValerie
Nee van marylise.