Terug naar overzicht
Wij kochten hun kledij gewoon in A-mode en Premaman...We wilden wel kledij dat ze achteraf nog kunnen dragen ook! Synthia 29-08-09
in sommige bruidswinkels hebben ze ook een assortimentoa bij Linx fashionhttp://www.linx-fashion.be/ groetjeschristel
Hallo,Wij kochten hun kleren in de JBC, zo kunnen ze ze nog afdragen. Is ook stukken goedkoper dan de kledij in de bruidswinkels. Hangt er ook beetje vanaf wat je wilt dat ze dragen..Groetjes,KatrienReeds 52 dagen getrouwd!
Hallo IsabelleWij trouwen in december. Onze 2 kindjes gaan voorlopen. ik ga de kleren bestellen via die nederlandse site. heb hen al gemaild en gebeld om uitleg te krijgen. ze zijn heel hulpvolIk ga me riskeren...Isabel12-12-09
Idem hier, kindjes droegen Mexx. Modern en fleurig en achteraf nog te dragen en vooral, niet duur :-)Voor andere winkels kan ik je niet helpen...Valerie37 dagen getrouwd
Bij ons zijn het drie meisjes van verschillende leeftijden (1jr, 3jr, 6jr) en we hebben voor alledrie hetzelfde kleedje gevonden bij Prémaman.Het verbaasde ons, maar ze hadden hele mooie feestkledij!Groetjeskatrien
hey,wij trouwen ook op 19februari 2010, tof!!!en lukken de voorbereidingen enzo?Groetjes shana.
Ok bedankt girls, ik ga het komende weekend mijn speurtocht beginnen.En voor Shana, ja alles lukt redelijk. We zijn eigenlijk snelle beslissers dus tot nu toe loopt alles ok. Ik ga half september mijn kleed uit zoeken.groetjes allemaal !!!!isabelle
Misschien een rare vraag maar wie betaalt de kledij voor de bruidskinderen (als het natuurlijk niet je eigen kinderen zijn) Is dit het trouwkoppel of zjn het de ouders van de kindjes?
Goede vraag! Ik vraag me eigenlijk juist hetzelfde af! Toen mijn schoonzus trouwde, heeft zij de kleedjes voor de twee bruidsmeisjes betaald, bijna €200 per outfit! Ik vind dit toch wel een serieuze extra kost voor het bruidskoppel! Is dit normaal?Ik weet dat wij, toen ik laaaaang geleden bruidskindje was bij mijn meter die trouwde, ons kleren zelf betaald hebben...
hoi hier ook van brugge,ook ik heb me suf gezocht naar een mooi kostuum om te huren voor mijn 9jarige zoon, na een heel resum aan winkels afbellen zijn uiteindelijk terecht gekomen bij scarpelini in oostende.ze hebben 3 soorten kostuums voor kinderen, en een heel wat aantal precies mini trouwjurkjes voor meisjes, echt heel mooi.zijn ook heel tevreden van hun service, want hebben vandaag het kostuumpje terug gebracht.groetjes