Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enkele tips van een ex bruidje

11-8-2009 17:08:11
Omdat ik zo stilaan zie dat er hier een "nieuwe lading" bruidjes aankomt wil ik wat tips geven als ex bruidje. 18/04 :(

- Kleedje: Linea Rafaelli in Brugge, héél tevreden, retouches correct uitgevoerd & niet betalend.

- Schoenen: Roeselare Gabrielli. Vrij opdringerig, maar wel vééél keuze, ik heb prachtige schoentjes gevonden & ze zaten zalig!
TIP: strijken met de schoenen aan enkele weekjes op voorhand!

- Ringen: Wim Meussen, héél tevreden van, niet te deur, modern.

- Vervoer: huifkar origineel & niet te duur

- Viering: rent a priest, héél tevreden van, héél persoonlijk

- Feestzaal, Park van Beervelde & traiteur: De Feestaritect Lochristi, super lekker! héél verzorgd

zo, ik denk dat ik het belangrijkste wel heb =)

Succes!

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 435

Inneke

Meld misbruik11-8-2009 18:19:00

Hej Marieke,
Eerst en vooral een hele dikke proficiat! Superleuk dat je hier nog tips komt posten! Ik vroeg me af waar ik meer info zou kunnen vinden over huifkarren en of je me een idee van de prijs zou kunnen geven?
Alvast bedankt!
Groetjes,

Inneke (ib.trouw@gmail.com)

tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-8-2009 20:57:34

Beste Marieke,

bedankt voor de tips !
Blijkbaar ben je van Brugge of omstreken, mag ik zo vrij zijn je te vragen wie je kapp(st)er was en aan wie je je make-up hebt toevertrouwd ?

Dankjewel hoor !

Groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2009 11:07:23

Wij zijn ook met de huifkar gegaan, nl 'Den teugel': http://www.huifkartochtendenteugel.be/

Wij hebben voor 7u gebruik van de huifkar, net geen €245 betaald, dacht ik...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-8-2009 12:00:51

Véronique,

Wij ook met den Teugel!
Voor3.5 uur dacht ik 150 euro ofzo.

Ik ben van Hamme, maar doordat m'n ouders in Oostende wonen ben ik m'n kleedje in Brugge gaan afhalen :)

Grts

marieke

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-8-2009 12:00:52

Véronique,

Wij ook met den Teugel!
Voor3.5 uur dacht ik 150 euro ofzo.

Ik ben van Hamme, maar doordat m'n ouders in Oostende wonen ben ik m'n kleedje in Brugge gaan afhalen :)

Grts

marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...