TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
7-8-2010
|
12-8-2009 17:22:40
Hallo, Onze bouw begint in september, in oktober trouwen we voor de wet en volgend jaar in augustus geven we een trouwfeest en trouwen we voor de kerk. Ik hoop dat ons huis dan ook klaar zal zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat onze familieleden en vrienden zeer blij zijn voor ons en dat niemand onze situatie bekritiseerd heeft. Doe wat je hart je ingeeft en geniet ervan.
|
|
vanessa
3-10-2009
|
12-8-2009 17:58:07
Hallo,
wij trouwen dit jaar in oktober en ook wij zijn sedert vorig jaar een huis aan het bouwen die pas rond november zal af zijn. ik denk dat dat je eigen mening is en wat een ander denkt er niet toe doet. het is jullie die beslissen waar jullie je geld gaan insteken.
groetjes
|
|
vanessa
3-10-2009
|
12-8-2009 17:58:08
Hallo,
wij trouwen dit jaar in oktober en ook wij zijn sedert vorig jaar een huis aan het bouwen die pas rond november zal af zijn. ik denk dat dat je eigen mening is en wat een ander denkt er niet toe doet. het is jullie die beslissen waar jullie je geld gaan insteken.
groetjes
|
|
Ellen
|
12-8-2009 18:00:43
Hey Lindsay,
Wij wilden eerst ook wachten om het aan de familie te zeggen tot nieuwjaar, maar ik moet zeggen dat is onmogelijk :-) Het is zo leuk nieuws, dat wil je gewoon aan iedereen vertellen.
En ik denk dat je echt geen schrik moet hebben van de reacties. Iedereen zal dolenthousiast zijn. Een trouwfeest is een super leuke gebeurtenis en een hele dag 1 groot feest. En als ze commentaar hebben dan trek je je dat toch niet aan. Er zijn altijd mensen die nooit eens iets positief kunnen zeggen.
Bij ons was iedereen super blij. Had nooit zoveel positieve reacties verwacht :-)
Dus ik zou zeggen, ga ervoor en vertel aan iedereen het goede nieuws. Ik verzeker je, je krijgt een boost van al die positieve reacties :-)
En als ze toch zouden zagen, dan kom je maar hier op het forum je hartje uitstorten. Genoeg bruidjes hier die jou een hart onder de riem willen steken.
Veel succes, geniet van de voorbereidingen en dikke proficiat met jullie verloving :-)
Groetjes Ellen
|
|
tami
26-6-2010
|
12-8-2009 18:23:04
Beste Lindsay,
Tja, wat anderen over zoiets denken, is hun zaak. Daar kan je toch niks aan veranderen. Willen ze graag staan melken over zoiets persoonlijks als jullie huis en jullie trouw, dan doen ze dat maar, hé ! Trek het je vooral niet aan ; kritiek komt altijd wel van ergens en meestentijds ligt aan de basis hiervan gewoon afgunst... Maar jullie enthousiasme en motivatie zal daartegen allemaal bestand zijn, je zal wel zien :D Ik zou voor één ding wel uitkijken : de zomer. Vergeet niet dat een heleboel mensen hun zomervakantie plannen in januari ; zou dus wel eens voor nogal wat afwezigen kunnen zorgen. Ik zeg dit maar omdat dit een veel voorkomend verschijnsel is (en begrijpelijk ook) bij mensen met schoolgaande kinderen. Voorts : geniet maar van je voorbereidingen van A tot Z en laat de rest maar zeggen. Vooral niet aan je hart laten komen ! Zoals Ellen terecht opmerkt : als het je dan al eens teveel wordt, heb je het forum nog om je moreel weer op peil te krijgen dankzij onze peptalk :) Dus, niet stressen op voorhand en de dingen gewoon op hun beloop laten. Groetjes
|
|
s
1-6-2007
|
12-8-2009 18:32:58
Maar waar jij nu aan denkt? Trek je zoiets toch niet aan. Nu je doet het wel en dan is het wel makkelijk gezegd dat je daar niet aan moet denken, maar toch: zit met zo'n prullen niet in je hoofd.
Eén ding is zeker: Je hebt ALTIJD commentaar van de mensen. Altijd! Is het niet in je gezicht dan is het wel achter je rug. Daar is gewoon ieder bruidje zeker van.
Ik vind het echt niet zo raar dat je wil trouwen en bouwen. Wij verbouwden en trouwden. Trouw is al een poos achter de rug en met verbouwen gaan we nog een paar jaar door. Op reis gaan deden en doen we ook.
|
|
Ibe
22-5-2010
|
12-8-2009 18:35:20
iedereen moet zijn eigen rekening maken zeg ik altijd. Sommigen vinden het wrs ronduit stom om in deze tijd nog te trouwen, voor ons is dat wél heel belangrijk. Wij hebben zelfs gewacht om een huisje te kopen omdat we zo graag wilden trouwen dus en het anders financieel nogal zwaar zou worden voor ons maar als jullie al een huisje hebben en jullie hebben de mogelijkheden om ook nog eens te trouwen, waarom niet!
En mensen die niet enthousiast reageren heeft meestal maar 1 betekenis: afgunst en jaloezie.
Geniet gewoon van alle voorbereidingen en jullie mooie dag
|
|
Vera
22-8-2009
|
12-8-2009 18:37:01
Hey Lindsay,
Toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg, waren we ook aan het bouwen (nu is het huis gelukkig bijna klaar) en daar heeft niemand iets van gezegd. Misschien achter onze rug, maar dat zal ik mij in de verste verte niet aantrekken! Meid, geniet gewoon van de voorbereidingen en maak je geen zorgen :-)
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
12-8-2009 20:56:39
Meisje, jij trouwt! Dit wordt jouw dag! En wat de anderen daar van denken is hun zaak! Geniet er van, beleef plezier aan de voorbereidingen en laat vooral commentaar van anderen je niet afschrikken! Jij betaalt tenslotte je huisje en daar hebben anderen geen zaken mee. Mensen die je nauw aan het hart liggen zullen zeker en vast enthousiast reageren. have fun!
|
|
Lindsay
16-7-2010
|
12-8-2009 22:07:28
Aan iedereen die gereageerd heeft... Heel erg bedankt !!! Het doet me echt goed om te horen dat jullie achter mij staan en dat wij niet het enige koppel zijn die trouwen en bouwen. Jullie hebben mij echt een hart onder de riem gestoken ! Thanx xxxxx
|
|
ilse
4-7-2009
|
12-8-2009 23:22:01
Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor. Wij trouwen volgende maand en zitten ook nog vollop in de bouw van ons huis en NIEMAND heeft daar eigenlijk iets van gezegd. Een huwelijk is toch een speclale dag en JIJ kiest wanneer je trouwt. Bij ons was iedereen gewoon heel enthousiast. Succes ermee! 5/09/09
|
|
Sofie
19-9-2009
|
13-8-2009 10:12:45
Heb de reacties niet gelezen, maar waarom begot je daar in druk maken ? Hoe je het draait of keert, er zullen altijd wel mensen met één of andre opmerking komen. Of jullie nu wel of niet aan ht bouwen zijn. En meestal worden dergelijke reactie alleen maar gevoed door het groene monster : jaloezie. Dus ALS er al zijn die daar een opmerking over maken, niet aantrekken. Het is toch fantastisch dat jullie beiden kunnen doen, niet ? Geniet er van !!
|
|
silke
27-2-2010
|
13-8-2009 12:53:05
hoihoi je moet je daar idd niet mee inzitten hoor. wij zijn nu ook aan het bouwen en hopelijk is het af tegen onze trouw in februari. geniet gewoon van alles! grts
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|