Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@tami schrik voor dat de mensen zullen zeggen!

12-8-2009 22:11:45
Hoi meid,

lief dat je me wilt waarschuwen over een huwelijk in de zomer. En inderdaad, daar heb ik ook al gedacht. Maar ik heb daar een oplossing voor. Met Kerstmis gaan we een kerstkaartje sturen waarop staat:
Samen met onze wensen voor het nieuwe jaar,
hebben wij ook nog een verrassing klaar.
Kijk maar eens gauw op de magneet,
zodat je het zeker niet vergeet !
En bij de kaart zit dan een koelkastmagneet met op de achtergrond een bruid met bruidsboeket in grijstint en de tekst:
16 juli 2010
Houden jullie die datum alvast vrij?
Want dan trouwen wij !
Lindsay & ...
Ik heb ze gisteren besteld bij Vistaprint.
Ze waren in aanbieding, de eerste 25 gratis.
Ben benieuwd hoe ze eruit zien. Ik hou je op de hoogte !
Toedels xxx

Lindsay
16-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 567

tami
26-6-2010
 Meld misbruik12-8-2009 22:48:25

Beste Lindsay,

fantastisch als je de gasten zo reeds kan waarschuwen nog voor nieuwjaar. Het lukt jullie wel !
Ben ook wel eens benieuwd hoe zo'n Save the date magneet eruit ziet !
Nog heel veel plezier bij de organisatie van jullie Big Day :D
Groetjes

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik13-8-2009 8:33:22

Hoi, wij hadden ook een save the date kaartje voor ons huwelijk ( morgen )
Er zijn er veel die de datum vrijhouden, maar er zijn er ook die het niet doen en dan "toevallig" op reis vertrekken / zijn
Toen we zo'n telefoontjes kregen wisten we natuurlijk genoeg ...

Veel succes met het organiseren :-)

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-8-2009 10:07:51

Hoi,

Ik kan wel begrijpen dat sommige mensen hun verlof moeilijk kunnen verleggen voor een trouwfeest.
Ok, van familie en goede vrienden verwacht je dat niet, maar het gebeurt...

Lies
15-5-2010
 Meld misbruik13-8-2009 12:36:51

Nja sommige mensen hebben dan maar verlof en als ze dan op reis willen gaan ... Daarom zo trouwen aant bouwverlof doen we niet, wij doen het in mei met het verlengd weekend van hemelvaart.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-8-2009 3:35:15

Je blijft toch met dat bouwverlof zitten. Je kan niet verwachten van mensen die enkel dan verlof hebben dat ze dan thuis blijven. Wij zijn 1 augustus getrouwd. (laatste weekend van't bouwverlof) Meer dan 60 van de 200 genodigden! (een 15 tal hadden wel andere (trouw)feesten) Ook mensen die op de hoogte waren! Toch rekening mee houden hoor. Ook hadden we van die plezanterikken die bevestigd hadden en dan niet komen opdagen. Je betaalt daar wel voor hé.

Groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...