Terug naar overzicht
Beste Nele,dit is toch wel in-triest nieuws voor jou en daarom bied ik je allereerst mijn oprechte deelneming aan bij het verlies van je vader. Nu, om een geschikt nummer te vinden is het heel erg moeilijk. Misschien "Candle in the wind" van Elton John (opgedragen aan M. Monroe die met hetzelfde probleem kampte) ?'Afscheid van een vriend' van Clouseau is qua tekst bijzonder mooi maar is geen verwijzing naar iets.En anders kan je gewoon een stuk klassieke muziek kiezen zonder tekst bvb. het 'Adagio' van Albinoni dat heel erg mooi is.Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je wat geschikts zal vinden.Groetjes
Echt jammer voor jou Nele, ik hoop dat je een nieuwe start kunt nemen en heel erg gelukkig wordt in je nieuwe levenPapa van Stef Bos is altijd heel mooi vind ik maar natuurlijk niet voor je mama ofwel dat liedje van "seasons in the sun" is wel heel mooi en gaat ook over afscheid nemenveel sterkte en ik wens je een supertrouw toe!Sofie15/05/10
Dag Nele,Wat spijtig om dit te horen... Terwijl ik je bericht las, dacht ik onmiddellijk: Fast Car van Tracy Chapman... Maar toen las ik dat dit je openingsdans wordt... In de mis duurt dit liedje wel lang, wij hebben het gebruikt (ook een speciale betekenis voor ons) maar wel zacht gedimd, niet volledig laten uitspelen. Maar een ander gepast liedje tijdens de viering, daar kan ik je helaas niet mee helpen! Veel succes nog met voorbereiden!Groetjes Sarareeds 6 dagen getrouwd :)
Misschien iets uit de film Leaving Las Vegas? Ik weet nu wel niet wat voor muziek daarin voorkomt maar die film gaat ook over alcohol verlaving. Je hebt nog het nummer Lovin' Wiskey van Rory Block denk ik, Anouk zingt dit ook. Maar ik weet niet of de tekst echt geschikt is. Op deze link vind je misschien ook nog iets. http://www.greenspun.com/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?m... Ja, das niet zo positief allemaal hé. Hopelijk kan je het zo een plaats geven en verder met je leven gaan. groetjes, Carolina
Hey, veel sterkte hoor... Weet hoe je je voelt. Mijn papa is gestorven aan keelkanker door alchohol en sigaretten. Wij hebben hiervoor I did it my way van Sinatra gespeeld op zijn uitvaart om aan te tonen dat tja...