Terug naar overzicht
ik kreeg ook enkele juwelen van swarovski met kleine kristalletjes. Na enkele maanden en en eigenlijk nog niet zo regelmatig gedragen te zijn was ik al enkele steentjes kwijt. als je dus naar prijs kwaliteit kijke ben ik hier dus niet tevreden over. kan leuk zijn als afwisseling maar ik zou het zeker niet als trouw of verlovingsring kopen!
Heb ook redelijk wat juwelen van swarovski en ben er ook niet zo content van. Uit men oorbellen waren er al steentjes na 5 keer dragen. In men ketting beginnen er ook al los te komen.Had ze natuurlijk telkens kado gekregen van men verloofde dus had geen kassaticket meer om terug te gaan. Had er ook een hele mooie verlovingsring gezien (mss dezelfde) maar heb het toch niet gedaan. De mijne is nu besteld bij een juwelier en is natuurlijk een pak duurder maar de kwaliteit is veel beter hé. Nu is het witgoud en bij swarovski is het zilver dus wordt vlugger vuil.Zou het dus niet doen.Groetjes Keshia17/07/2010
Dag LindsayPersoonlijk zou ik ook geen Swarovski-ring kopen als verlovingsring, want ik heb er ook al slechte ervaring mee. Beter naar de juwelier gaan.Groetjes
Mijn verlovingsring is van Swarovski...Mijn toekomstige weet dat ik dat graag zie dus heeft hij me die ring gegeven, had van te voren eens gezegd dat ik dat een mooie vond...Ik ben er super blij mee... zit vol met swarovski steentjes en ben al verscheidene malen terug naar de winkel geweest voor steentjes terug te laten inzetten (kostenloos). Maarja, die ringen zijn ook niet zo duur, dus qua kwalitiet is het natuurlijk niet zoals een steen die vastzit met haakjes...In mijn ring die hij voor mij speciaal heeft laten maken, zitten de steentjes vast met haakjes, je mag dan ook wel de prijs van deze ring x150 doen , van de prijs van de Swarovski ring, maar het is het gebaar dat telt op het moment dat hij je vraagt, voor mij part was het een ring gedraaid uit een kinder-automaat...Gr.Tess
je hebt 2 jaar garantie op materiaal bij swarovski. Heb zelf 2 kettingen. Uit 1 ervan marcheerde het slotje niet meer na een half jaar ... en heb een nieuwe gekregen. Als er een steentje uit is, zetten ze er kosteloos een nieuwe in. Qua service is swarovski dik ok.
je mag je handen niet wassen met de ring aan, want dan gaat de ring snel lelijk worden.Het zijn om meer fantasiejuwelen he. Ik had ook zo'n ring als verlovingsring, maar heb hem wel niet lang gedragen. Ik heb gekozen voor een trouwring van 2000 euro en een goedkope verlovingsring.
hallo,Ik ben niet zo tevreden van juwelen van swarovski. Ik had voor mijn verjaardag van mijn vriend een ring gekregen. Na een maand begon de ring al te verkleuren en vielen de steentjes eruit. Ik ging ermee naar de winkel en kreeg daar het antwoord dat het geen juwelen zijn om elke dag te dragen. Ik stel me dus een beetje vragen om een verlovingsring van swarovski te kiezen. Ik heb een mooie gekozen in Versato; deze winkel heeft ringen van alle budjetten. Wij kiezen voor goedkopere verlovingsringen en dan duurdere trouwringen.Groetjes
Hallo Lindsay,In tegenstelling tot de andere dames, heb ik geen klagen van mijn swarovski-juwelen(ketting en oorbellen).Na meer dan een jaar bijna dagelijks dragen , is er nog niets aan te zien, zelfs niet aan de grote kristallen die al eens serieus tegen de grond gevallen zijn...Ik heb dus nog geen gebruik moeten maken van de garantie , maar ze hebben me duidelijk in de winkel gezegd, dat je juweel vervangen wordt. Ook mijn mama heeft verschillende setjes, die ze niet zo vaak draagt, maar die ook nog steeds even mooi zijn als dag één. Ook geen verkleuring...misschien dat het met een ring anders is...Ik heb voor op mijn bruidskleed zelfs een nieuw setje gekocht, zo tevreden ben ik.groetjes,Ingenog 56 dagen!
Hoi,Ik ga eerlijk zijn over Swarovski ...Ik vind dat heel mooi en leuk, maar oh wee als er iets aan is.Ikzelf had een ketting met een mooi hartje aan, het slotsysteem was stuk dus bracht ik het binnen, helaas kon dit niet hersteld worden dus moest ik iets anders kiezen.Een vriendin van me had stenen uit haar armband .... heeft maanden geduurd en dan zeiden ze 'sorry, moet verloren gegaan zijn'.Nog een vriendin van me had een prachtige ring waar na enkele dagen een paar stenen uit los gekomen waren, ze heeft 5 maanden gewacht tot ze haar ring terughad ... en na een paar weken waren er weer los.Nu Swarovski is mooi om zien zolang er niets aankomt.
Als verlovingsring hebben we beiden dezelfde, heel eenvoudig maar toch speciaal (kostte 60 euro per stuk) maar voor onze trouwringen mag het dan wel iets méér zijn.Misschien zoals sommigen zeggen goedkopere verlovingsring, duurdere trouwring