Nu Online
Momenteel zijn er 285 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje tafelschiking

17-8-2009 19:38:16
Beste bruidjes,

Ons avondfeest gaat door in een gildezaal, dus wij gaan de zaal bijna volledig zelf aankleden. Nu ben ik vandaag gaan kijken achter tafellinnen (om te huren) en de prijs valt echt goed mee..is eigenlijk maar 50 euro duurder dan papieren tafellakens.
Nu moet ik weten hoe ik mijn tafels ga zetten voordat ik het linnen kan bestellen. Vooral voor de hoeveelheid enzo...
Ik dacht om te werken in korte rijen in de breedte en de eretafel dan parallel in de lengte.
Heeft er iemand misschien een ''gemakkelijk'' programma. Buiten excel ( kan hier niet mee werken) om een tafelschikking na te tekenen.
Of heeft er nog iemand andere ideeën??
Ronde tafels is namelijk niet mogelijk.. heb 130 genodigden.

Mvg Liesbeth 7/5/2010

www.liesbethenkristof.bruiloftsite.nl

liesbeth
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1183

Sophie

Meld misbruik17-8-2009 19:48:07

Tuurlijk, in word kan je dat ook proberen hoor!

groetjes

tami
26-6-2010
 Meld misbruik17-8-2009 20:57:06

Liesbeth,

kan je een klein beetje werken met Powerpoint ?
Ik zou je een tafelschikking kunnen maken met rechthoekige tafels en je doormailen maar dan moet je wel over Powerpoint beschikken om dan zelf je tafels te verplaatsen. Is dat een optie ?
Groetjes

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik18-8-2009 13:47:52

hey tami,

Powerpoint lukt nog wel :)
Hebk ook veel gebruikt voor school.
Stuur maar door hoor: liesbeth777@hotmail.com
Alvast mercikes xxxxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...