Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen bruidskindjes!

17-8-2009 22:49:53
Hallo!
Ik zit met iets dat ik kwijt moet en waar kan ik het beter dan hier :-)
Wij trouwen volgend jaar en we hebben gekozen voor een simpele en betaalbare huwelijksdag (geen prof fotograaf, geen chique feest met eten voor iedereen, geen traditionele details)
Nu heeft mijn schoonmoeder eigelijk in onze plaats beslist dat de kinderen van mijn schoonzus onze bruidskindjes zijn en dit heeft ze dan ook uitvoerig met haar besproken!
Onze bedoeling was dat ons dochtertje de ringen zou brengen in het gemeentehuis maar voor de rest willen we niet per sé bruidskindjes die heel de dag in het gareel moeten lopen.
Ze heeft al laten vallen dat het toch leuk zou zijn dat de meisjes dezelfde kleren en bloemen dragen...
Wij willen voor onze dochter wel een bloemetje maar alleen maar als zij dat wil.
Kheb met mijn schoonzus al wel een babbeltje gedaan en gemeld dat het niet de bedoeling is dat de kindjes gaan figureren als bruidskindjes maar dat we mss wel samen kleren kunnen kopen zodat de kindjes in dezelfde stijl zijn gekleed (niet dezelfde kleren!)
Zij reageerde heel goed en vond het een leuk idee!
Maar nu maak ik mij zorgen want als mijn schoonmoeder dit al achter mijn rug bedisseld wat komt er dan nog meer??
Gelukkig heb ik wel de steun van mijn toekomstige want hij vind het heel belangrijk dat het onze dag word en dat we enkel dingen doen en laten die we zelf willen!
Alvast bedankt om mijn lang verhaal te lezen :-)
Groetjes

Prinses
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 595

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 8:06:59

Ik zou nu onmiddellijk duidelijk maken dat dit jullie huwelijk is, en dat jullie alles zelf regelen en beslissen, anders is dit maar het eerste over alles waar je schoonmoeder gaat beslissen!
Mijn schoonmoeder moeit zich ook graag, maar op dag 1 van onze verloving heb ik heel duidelijk gezegd dat we alles zelf beslissen, en dat niemand zich moet bemoeien daarmee! En het heeft geholpen, we hebben van niemand last gehad...
Goed dat je vriend achter je staat, zodat hij dit ook wel duidelijk kan maken...
succes nog!

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 8:14:01

Hoi,
Ik zou het zeker duidelijk met je schoonzus bespreken en dan nadien met je schoonma.
Aangezien jullie zelf al een dochtertje hebben is het nogal logisch dat zij die "taak" krijgt. Hadden jullie nog geen kinderen gehad was het iets anders geweest natuurlijk.
Bij ons zijn er ook geen bruidskindjes, maar om een andere reden.
Geen van onze broers of zussen hebben kinderen, noch wij, maar onze neven en nichten samen hebben 17 kids...
Kiezen wilden we niet doen, dus geen bruidskindjes.
Heb er ook geen spijt van want uiteindelijk is het voor de ouders nog eens een "last" erbij dat ze het ene kind dan in de suite moeten begeleiden en het andere ernaast.
Vraag mij trouwens af wie dat gaat zien ;-)

Dit terzijde : ik zou echt eens gaan abbelen met je schoonfamilie, best samen met je verloofde.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...