Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verschil in prijs tussen taart en bruidstaart koekjesfee

18-8-2009 12:59:01
hallo,

waarom is er een prijsverchil van bijna 2 euro tussen een bruidstaart en een gewone taart bij de koekjesfee? Waarom kost een afspraak voor een bruidstaart 25 euro en voor een gewone niet.

Heeft er iemand hier al ervaring mee?

En een taart voor 120 personen hoe groot zou deze zijn?

Dankje

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1255

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik18-8-2009 14:16:48

Hey,
Ik denk dat je dit best aan de koekjesfee zelf vraagt!
Ik wou daar ook eerst een taart bestellen maar vond het wel duur als je taart wil voor 150 personen!
Ik ben dan wat gaan rondzoeken en zo op de site van de taartenfee (www.detaartenfee.be ) terecht gekomen. Daar is een forum met verschillende dames die bakken op bestelling. Mss kan je daar eens een kijkje nemen?
Wij mogen bij onze zaal jammer genoeg geen taart van buitenaf nemen enkel van hun eigen catering maar anders had ik wel iemand gevonden die dat voor ons wou doen.
Veel succes met de zoektocht!
Groetjes

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik18-8-2009 22:00:08

Hallo,

de reden ervan weet ik ook niet.
wij bestellen onze bruidstaart gewoon bij de bakker waar we altijd gaan en zitten aan 2,50€ per pers aangezien wij ook met 100 tal zijn dus vrij betaalbaar

heidi

Meld misbruik19-8-2009 8:24:33

hallo, ik maak ook zo'n taarten, een bruidstaart kost meer omdat er enorm veel werk in kruipt,ook de materialen zijn duur.voor info over een bruidstaart neem een kijkje op www.traiteurdeverleiding.be (of mail me dgheidi@hotmail.com)

Tineke

Meld misbruik19-8-2009 8:25:19

De koekjesfee is best duur maar ze levert prachtig werk en je krijgt waar voor je geld.
En haar taarten zijn heel groot. Wij hadden er eentje voor 40 personen en daar hadden er makkelijk 70 van kunnen eten. Ik heb na het feest mijn zus en haar kinderen een heel groot stuk meegegeven. We hebben 2 dagen lang visite gehad na den trouw en elke keer weer van de taart gegeten en de bovenste laag (hij had 3 lagen) hebben we ingevroren. Dus als je een taart wilt voor 120 personen, is eentje voor 80 misschien al genoeg.
Leuk idee is ook om cupcakes te laten maken in de stijl van je taart om de gasten als bedankje mee naar huis te geven. Je kunt je taart ook helemaal zelf ontwerpen. Je bespreekt gewoon met de fee wat je wilt en zij maakt dan een paar ontwerpen op basis van jouw ideeen.
Haar taarten zijn echt een aanrader! Iedereen sprak vol lof over onze bruidstaart. Dat ze nog nooit zoiets hadden gezien, echt iets uit een film. En t was ook heeeeel erg lekker.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...