Terug naar overzicht
Heykes,Je kan 's middags eerst iets kleins eten en daarna op fotoreportage? Je hebt tijd genoeg dus als je wil kan je verschillende locaties doen. En allemaal op je gemak :-)Ik denk dat veel koppels graag wat extra tijd zouden hebben voor hun fotoshoot...Allé zo gaan wij toch onze namiddag in vullen :-)Groetjes Ellen
Dat is inderdaad een mogelijkheid. Maar wat doe je dan met het volk dat naar het gemeentehuis komt? Zeker in het geval dat er iets scheef zit tussen de ouderparen.
Wij trouwen ook in Leuven & gaan het in elk geval zo doen: lunchen met de suite & nadien op fotoreportage! Heerlijk toch, geen stress! & ik vermoed dat onze gasten zichzelf wel enkele uren kunnen bezighouden, daar ga ik me in elk geval niet druk in maken! :)
ik vermoed dat jullie niet voor een kerkelijk huwelijk of alternatieve ceremonie kiezen en enkel voor de wet trouwen?Dan zou ik inderdaad zorgen dat jullie ergens samen een kleinigheidje kunnen eten in een restaurant of bij jullie thuis (als dat praktisch haalbaar is) en dan eventueel allemaal samen naar de fotoreportage, dan moeten ze zo niet verplicht dicht bij elkaar te zitten in de tussentijd ;-)
Wij hadden ook geen idee wat we de rest van de dag moesten doen met de familie(grootouders zijn slecht te been,...)dus hebben we ervoor gekozen om op een vrijdag te trouwen, dan kunnen we in de namiddag trouwen, dan wat fotootjes nemen en dan naar de feestzaal. Op die manier moeten we ook ' s middags niet gaan eten met de suite, wat ons ook wat centjes uitspaart.Groetjes
Wij hebben onze fotoreportage gekoppeld aan een huifkartocht. De hele suite is dus meegegaan in de huifkar en af en toe stopten we voor foto's.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
De fotoreportage kan je dan zeker op je gemak doen. Waarom neem je geen luxueuze pick nick mand voor jou en je man en ga je smiddags op je gemak genieten van elkaar niet zo ver van de feestzaal. Levert ook mooie foto's op zo'n pick nick.Laat die suite maar thuis , die kunnen hun plan wel trekken :)Die dag draait rond jou en je (toekomstige) man. Geniet ervan :)Anders kan je voor het avondfeest nog rap eens naar huis je gaan verfrissen, dat ga ik toch zeker doen maar ja ik woon maar op een kwartier van de feestzaal dus dat is wel handig.Groetjes Priska07-05-2010
Hallo!Het hangt er vanaf of er mensen naar het stadhuis komen die niet in de buurt wonen.Wij zijn in Leuven om 11u15 getrouwd.Dan zijn naar huis gegaan, hebben we foto's gemaakt in de tuin en iets gegeten en dan hebben we alles verder klaargemaakt voor de ceremonie in onze tuin om 17u30.We dachten dat we een zee van tijd hadden, maar eigenlijk was dat vrij nipt. Dus met heel die suite in ons kielzog, zou dat niet gelukt zijn.Maar ja, niemand moest van ver komen naar het stadhuis, dus ze konden gewoon naar huis gaan. We moesten ze niet entertainen.Groetjes,Veerle
Wij trouwen om 12u30 en het feest begint om 18u. Ertussen gaan we naar huis voor lichte broodjeslunch en trekken naar Antwerpencity voor eerst groepsfoto's, de suite laten wij dan achter in één of ander taverneke, daarna onze foto's en dan op tijd vertrekken richting de feestzaal. Normaal hebben we tijd genoeg maar het zou wel eens kunnen tegenslagen.