Terug naar overzicht
Wij hadden geen videograaf en dat is het enige waar we wel een beetje spijt van hebben... Mijn grootmoeder is die dag door alle spanning gevallen en moest opgenomen worden op spoed, waardoor ze er niet kon bijzijn in de kerk. Nu heeft ze de viering van haar oudste kleindochter moeten missen...Gelukkig heeft een heel goede vriendin filmpjes gemaakt met haar fototoestel en hebben we toch heel wat videomateriaal van in de viering. Toen ik dat hoorde was ik wel erg blij. Zo kan mijn oma toch een beetje meegenieten van de viering in de kerk.Dus niet twijfelen, zeker iemand aanspreken, al dan niet professioneel. Het blijft een mooie herinnering!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hallo Katrien,Ik zou aanraden van het te laten doen hoor. Hebben wij ook gedaan. Zo heeft onze videograaf bijvoorbeeld gefilmd hoe we beiden reageerden toen we elkaar voor de eerste keer zagen en hoe we onze trouwbeloften aflegden. Een videobeeld geeft veel meer emoties weer dan een foto. Wij zijn 6 dagen geleden getrouwd en wachten vol spanning op onze video. Het was een goede vriend van mijn schoonmoeder die de beelden heeft genomen. Kosten dus zogoed als nihil. Ik had zelf de tip gekregen om videograaf te nemen omdat er mensen op die video zullen staan die er binnen afzienbare tijd misschien niet meer zullen zijn (zoals grootouders bvb) en zo heb je altijd een mooie herinnering.Groetjes,Ilse
Hallo,Als je iemand kent die dit kan zeker doen. Bij ons heeft ook een kennis gefilmd en we waren er heel erg blij mee. Zo kan je in alle rust nog eens terug kijken naar je mooie dag en het is een leuke herinnering.Groeten,Annelies.
hey,mijn ventje vond dat ook niet zo nodig om ons huwelijk te laten filmen.ik had het dan wel weer graagg ehad.we hebben dan maar beslist om het te laten doen.we hebben uiteindelijk voor iemand gekozen aan een schappelijke prijs.vanaf 10u 'smorgens tot 1 u s'nachts , de kerk en gemeentehuis wordt ook met 2 gefilmd en dat voor de prijs van 400 euro.het lijkt mij leuk om mijn droomdag nog eens zo te kunnen beleven en voor de kindjes is het ook fijn om naar te kijken hé.groetjes Daisy25/09/2009
Wij zouden ook graag een videograaf hebben maar hebben niet echt ideeen van de prijs.Daisy, met wie ga jij samenwerken om het op film te laten vastleggen ?Groetjes Kim26/06/2010
Hey Katrien,Wij trouwen volgend jaar en hebben net onze zoektocht naar een videograaf afgerond. Wij hebben gekozen voor Motion Pictures. Niet super goedkoop, maar heel origineel en heel leuke film (geen saaie film van meer dan een uur). Dit hangt natuurlijk wel af van iedereen zijn smaak hé.Wij hebben verschillende videografen bezocht en qua prijs/kwaliteit vond ik Bruiloft op dvd (Gent) ook heel goed meevallen. Zij maken wel de klassieke film van een uurn maar wel heel mooi voor een schappelijke prijs.Artbreak (Antwerpen) kon ons ook zeker bekoren, maar hij doet video en foto tegelijk. Dat leek ons niet echt praktisch...Hopelijk ben je hier iets mee :-)Ik moet eerlijk zeggen dat wij het niet gemakkelijk vonden om een goede videograaf te vinden. Veel succes nog met de voorbereidingen.Groetjes Ellen
Wij hebben pas onze film gekregen. Ah, zeker laten doen. Hoe of wie dat maakt zo niet veel uit maar echt laten doen hoor. Als we de film net gezien hadden zeiden we nog tegen elkaar dat als je zou moeten kiezen tussen foto of video dat je eigenlijk voor de film zou moeten gaan. groetjes, Carolina
Als je het wilt, zou ik het doen! Nadat ik de film van een bevriend koppel zag, heb ik onmiddellijk gebeld en hem vastgelegd! Zo duur is het niet hoor! Hij wordt gemaakt door Tim van High End Solutions (www.high-endsolutions.be denk ik) en die jongen heeft er echt een oog voor, zo leuk gemonteerd! Kan al niet wachten tot het onze dag is... ;)Stéphanie
Wanneer trouwen jullie? En van waar zijn jullie?Mss kan ik helpen.Groetjes
wij trouwen 27 februari in Laakdal (bij Geel)Groetjes,Katrien