Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswagen en ceremoniewagen

21-8-2009 14:13:07
hallo

ik zoek nog goedkopere ceremoniewagens en bruidswagen,heb eens rond gehoord en kost wel veel eh..allemaal mini-coopers zou wel leuk zijn!

Linsay
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 572

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-8-2009 14:29:45

Mini-Coopers zijn leuk, maar niet zoveel ruimte, hé! Het zal er dus ook wat van af hangen hoe je kleed eruit ziet. Lijkt me niet zo handig als je een hoepelrok hebt...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Tamara
9-10-2009
 Meld misbruik21-8-2009 14:33:02

Heb je ook al eens aan een bus gedacht? Komt in totaal normaalgezien goedkoper uit en is ook heel gezellig!

Groetjes,
Tamara

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik21-8-2009 15:15:13

Wij hadden een mini cooper en ruimte is vooraan geen enkel probleem voor de bruid, behoorlijk ruim. Maar ze zijn ook duur om te huren bij ceremoniebedrijven. Gewoon huren bij bvb carrental is goedkoper. Voor een heel weekend hebben wij minder dan € 100 betaald.

Tim

Meld misbruik21-8-2009 15:59:36

Classic Mini's hè

Ikzelf heb al een paar huwelijken gereden met mijn Mini'ke en dat is allemaal zeer goed verlopen (en is goedkoper dan met bedrijven).

Om ruimte te winnen, nemen wij de voorste passagierszetel eruit en zo kan iedereen gemakkelijk in en uit stappen.

Indien je interesse hebt, kijk is op het forum voor Mini Classics: http://omfb.vpsat.be/
Voor nieuwe Mini's, raad ik je www.miniacs.be aan.

Als je wil, mail ik je wel een aantal fotootjes door van zo een "Mini-huwelijksstoet" :)
tim_ds@hotmail.com

groetjes

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik21-8-2009 16:15:44

hey

ja we zouden in totaal 5 mini's nodig hebben.je mag altijd foto's doorsturen op linsay.geenen@telenet.be. wij zouden graag een mini cabrio hebben en de volgwagens gewone mini's.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...