Nu Online
Momenteel zijn er 356 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Renovatie werken kerk

  24-8-2009 11:12:25
Hallo,

Wij trouwen op 30 april 2010. Vorige week hebben wij in de weekbode vernomen dat de kerk wordt gerenoveerd. De werken beginnen begin maart 2010 en zullen tot de zomer duren. Het was trouwens nog niet zeker dat de kerk kon openblijven gedurende de werken. Ik weet dus niet wat ik nu moet doen. Wachten en zien hoe de renovatie gaat verlopen of al op zoek gaan naar nieuwe kerk. Zie het eerlijk gezegd niet zitten om te trouwen tussen de stellingen. Foto's zullen ook mooi zijn dan. Maar langs de andere kant zouden we dolgraag in die kerk trouwen. Ons zoontjes zijn daar ook gedoopt en vind dat een meerwaarde hebben voor ons huwelijk. Wat zouden jullie doen.

Groetjes
Cynthia

Cynthia
30-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 521


Sara
14-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 11:31:04

Dag Cynthia,

Wat een vervelend nieuws. Ik zou eens met de pastoor gaan praten en meer duidelijkheid vragen. Misschien beginnen ze eerst de buitenkant te renoveren en dan heb je er voor je foto's weinig of geen last van. Als die kerk belangrijk is voor jullie, zou ik er voor gaan! Maar vraag in ieder geval naar de planning van de werken.

Groetjes,

Sara



Marieke
22-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 13:01:51

Hallo

In welke kerk trouwen jullie?? De kerk bij ons wordt namelijk ook gerenoveerd.
Ik ben van Merelbeke.

groetjes
Marieke



liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik24-8-2009 14:43:25

Hoi cynthia,
wij trouwen op 7 mei 2010 in beringen en bij ons gaan er ook stellingen staan in de kerk wegens renovatiewerken.
Ik heb er toch ook even moeten over nadenken maar ik trouw er toch!!
Een andere kerk zie ik namellijk niet echt zitten. Ik vraag ook wel aan de fotograaf om hier wat rekening mee te houden.
Als het zo is dan is het zo denk ik maar.
Alvast succes
XX Liesbeth

liesbethenkristof.bruiloftsite.nl



Lies
15-5-2010
 Meld misbruik26-8-2009 12:55:50

Eventueel de stellingen wat verdoezelen met doek en bloemen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info