Terug naar overzicht
Ik heb leuke juweeltjes gekocht uit een buurtwinkeltje dat allerlei leuke snuisterijen en handgemaakte juwelen verkocht. Ik had een kleedje van Kaat Tilley en die juwelen stonden me niet aan.
Ik heb mijn juweeltjes gewoon bij een juwelier gekocht: ik had een zilveren ketting met een lila parel en de bijhorende oorbellen. (ik had een lila streep in mijn kleed).Ik vond de juwelen van bruidsmerken eigenlijk overprijsd... nu heb ik mooie zilveren juweeltjes die ik nog perfect kan dragen.
Ik ben mijn halsketting en armband bij Anne Zellien in Antwerpen gaan halen.Het is een zilveren halsketting en armband met zoetwaterparels.In de bruidswinkel hadden ze totaal mijn styl niet.gr.Tess
Ik heb mijn juwelen gevonden in de winkel waar ik mijn bruidskleed heb gekocht,alles met mooie parels en een strass steentje,heel mooi.. Nog 12 dagen te gaan:-)))Liefs,Karin
Dag Shari,mijn ketting heb ik van één juwelier gehaald (is van rabinovich en zilver maar erg speciaal met maansteen) en mijn armband komt van een andere juwelier. Dan komen er nog oorbellen bij van de laatste juwelier maar aangezien ik nog maar pas gaatjes heb, moet ik nog een paar weken wachten om ze te gaan halen. De oorbellen zijn erg fijn, lang en van wit goud. De armband is van staal.En raar maar waar, alles past bij elkaar:-) Veel succes met je zoektocht.Groeten,Eva10/10/'09
Hey,ik ga mijn bruidsjuwelen bij Excellence kopen (via een homeparty), aangezien ik dit zelf doe, handige manier om te besparen, want ik nodig wat mensen uit en ik als gastvrouw mag daarna juwelen kiezen, heel makkelijk he!Groetjes shana.
Ik ga al m'n juwelen kopen in de bruidszaak waar ik m'n kleed heb gevonden.Ze pasten er super bij en de prijs valt best goed mee. Je betaalt er evenveel voor in een juwelier plus je kan ook direct zien of het past.Ik neem een tiara, hangertjes als oorbellen en een armband met ongeveer de zelfde strasssteentjes als op mn trouwkleed.succes!
Ik heb een ketting en oorbelletjes van swarovski en een armband bij juwelier.
Ik had een vrij 'simpel' kettinkje. Was blijkbaar een Sisi ster!?! (van de keizerin Sisi) omdat ik mijn kleed niet wou overheersen. Ik heb dit gewoon in een winkeltje in La Roche gekocht toen we daar een dagje waren. Ik had ook een simpele armband van Victoria (zoiets als tupperware maar dan met juwelen). groetjes, Carolina
Hey,Ik heb mijn juwelen bij Dorien Frutsels laten maken. Zij maakt op bestelling wat je wil aan een zeer goede prijs. Hier heb je dus echt je persoonlijke keuze. Groetjes,TINA