Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjuwelen of niet?

28-8-2009 14:12:39
hoi Bruidjes,

hebben jullie bruidsjuwelen van bij de zaak waar jullie jullie bruidsjurk hebben gekocht of uit een juwelierszaak in de nabije omgeving?
En wat hebben jullie als bruidsjuwelen?

groetjes

Shari
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 764

s
1-6-2007
 Meld misbruik28-8-2009 14:13:49

Ik heb leuke juweeltjes gekocht uit een buurtwinkeltje dat allerlei leuke snuisterijen en handgemaakte juwelen verkocht.
Ik had een kleedje van Kaat Tilley en die juwelen stonden me niet aan.

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:19:38

Ik heb mijn juweeltjes gewoon bij een juwelier gekocht: ik had een zilveren ketting met een lila parel en de bijhorende oorbellen. (ik had een lila streep in mijn kleed).
Ik vond de juwelen van bruidsmerken eigenlijk overprijsd... nu heb ik mooie zilveren juweeltjes die ik nog perfect kan dragen.

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:46:47

Ik ben mijn halsketting en armband bij Anne Zellien in Antwerpen gaan halen.

Het is een zilveren halsketting en armband met zoetwaterparels.

In de bruidswinkel hadden ze totaal mijn styl niet.

gr.
Tess

karin
9-9-2009
 Meld misbruik28-8-2009 14:51:12

Ik heb mijn juwelen gevonden in de winkel waar ik mijn bruidskleed heb gekocht,alles met mooie parels en een strass steentje,heel mooi.. Nog 12 dagen te gaan:-)))

Liefs,

Karin

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik28-8-2009 15:04:10

Dag Shari,

mijn ketting heb ik van één juwelier gehaald (is van rabinovich en zilver maar erg speciaal met maansteen) en mijn armband komt van een andere juwelier. Dan komen er nog oorbellen bij van de laatste juwelier maar aangezien ik nog maar pas gaatjes heb, moet ik nog een paar weken wachten om ze te gaan halen. De oorbellen zijn erg fijn, lang en van wit goud. De armband is van staal.

En raar maar waar, alles past bij elkaar:-)

Veel succes met je zoektocht.

Groeten,
Eva

10/10/'09

shana
19-2-2010
 Meld misbruik28-8-2009 16:26:49

Hey,

ik ga mijn bruidsjuwelen bij Excellence kopen (via een homeparty), aangezien ik dit zelf doe, handige manier om te besparen, want ik nodig wat mensen uit en ik als gastvrouw mag daarna juwelen kiezen, heel makkelijk he!

Groetjes shana.

Priska

Meld misbruik28-8-2009 21:13:54

Ik ga al m'n juwelen kopen in de bruidszaak waar ik m'n kleed heb gevonden.
Ze pasten er super bij en de prijs valt best goed mee. Je betaalt er evenveel voor in een juwelier plus je kan ook direct zien of het past.

Ik neem een tiara, hangertjes als oorbellen en een armband met ongeveer de zelfde strasssteentjes als op mn trouwkleed.

succes!

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik29-8-2009 17:35:58

Ik heb een ketting en oorbelletjes van swarovski en een armband bij juwelier.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik30-8-2009 2:28:44

Ik had een vrij 'simpel' kettinkje. Was blijkbaar een Sisi ster!?! (van de keizerin Sisi) omdat ik mijn kleed niet wou overheersen. Ik heb dit gewoon in een winkeltje in La Roche gekocht toen we daar een dagje waren. Ik had ook een simpele armband van Victoria (zoiets als tupperware maar dan met juwelen).

groetjes, Carolina

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik31-8-2009 10:24:53

Hey,

Ik heb mijn juwelen bij Dorien Frutsels laten maken. Zij maakt op bestelling wat je wil aan een zeer goede prijs. Hier heb je dus echt je persoonlijke keuze.
Groetjes,

TINA

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...