Terug naar overzicht
Hangt wat van je familie en vrienden af. Vrienden van ons hadden 20 zakjes en kwamen eigenlijk net niet toe. Ik had er 30 maar ben er maar een stuk of 5 kwijt geraakt!?! Den overschot is dan maar voor de nieuwjaar zangertjes. groetjes, Carolina
Hoi katrien,Ik zit eigenlijk een beetje met dezelfde vraag en ik denk eigenlijk dat ik daar gewoon niet aan ga meedoen. Ik heb slechts 1 achterneefje en dan lijkt mij dat echt de moeite niet. Dan koop ik hem liever een echte cadeau.Aan de andere kant, als je gewoon snoepjes voorziet met niet te veel 'tralala' dan kan je ze desnoods zelf nog opeten.GroetjesE.
Katrien,waarom voorzie je niet een grote mand met een beetje vanalles (suikerschoteltjes, smurfjes, zuurtjes, elastieken snoepjescollier,...) kortom de snoepjes die elke dagbladwinkel verkoopt ? Wat overblijft, zet je ergens in je zaal op een tafeltje (bv. nabij de toiletruimten), zodat iedereen er eentje kan nemen in het voorbijgaan. Of je houdt de snoepjes die wat langer bewaren, om op Halloween uit te delen :)Groetjes
Je kan nooit op voorhand voorspellen hoeveel je er zal nodig hebben. Ikzelf dacht eerst: oh 15 zal wel genoeg zijn. Mijn (ja nu mag ik dat zeggen:) man zei toen dat ik er toch zeker 25 moest bestellen. Almaar goed dat we dat gedaan hadden want er bleven er maar 3 over. Ik schrok ervan hoeveel collega's er waren met hun kindjes, vrienden. Vond ik best wel tof!grtjsAnne