Terug naar overzicht
ik weet dat je in Cermo suitekledij kan kopen, maar van prijzen kan ik je niets zeggen! Groetjes
ik ga op 6 oktober bij Cermo kleedjes passen, en ook bij Liliane Claes in Herentals.Mja, van prijzen weet ik nog niks...groetjesLien
oei sorry, had je berichtje verkeerd gelezen! je bent uiteraard op zoek naar een trouwkleed :-) Ik heb het mijne gekocht bij Cermo. Ze kunnen wel wat opdringerig worden als ze merken dat je iets graag ziet, maar je moet je zeker niet laten doen. Als jij er nog een nachtje over wil slapen, zeker doen en gewoon een nieuwe afspraak maken! Voor de rest is alles bij mij goed meegevallen bij Cermo, heel vriendelijke mensen ook! Het mijne hangt al fijn thuis te wachten tot vrijdag! Je hebt er echt heel veel merken (linea rafaelli, rembo styling, benjamin roberts,...)Succes!
Hallo,Ik heb het mijn besteld bij Cermo in Turnhout en heeft een prijskaartje van 1450,00 euro.Ze zijn er heel behulpzaam en vriendelijk.Gwen14/05/2010
hallo ik heb er 1tje van het merk dior geef u prijs en je mag ze het hebben ik wil ze zelfs komen brengen ze is nog nooit gedragen echt niet ik heb er al 1 en de familie wou me verassen maar ze waren telaat indien u intressen heeft stuur maar een mail super.angie2@hotmail.com