Terug naar overzicht
Hoe gaat het liedje dat je in gedachten hebt? Ken je er een beetje tekst van? Misschien kunnen we zo de naam vinden?
als je het meest bekende bedoeld : les lacs du conemara.anders is er ook nog safri duo
@ Sylvieho neen, dat is het juist, zonder teksteen megatune voor in het uitgaanheb het op de tv eens gezien in het programma "trouwen uit handen " of zoiets en ik vond da geslaagd, maar ik weet geen titel of group, MOEILIJK hé ;-))ik kom eigenlijk juist op iets...ik ga eens via het internet zoeken naar dat programma, misschien kan ik zo iets terugvindenciaoIsabel
Isabel,Wij zijn binnengekomen op de Bongo Song van Safari Duo. Zoek maar eens op internet. Als de DJ dit liedje keihard zet, zit de sfeer er meteen in. Wij hebben een onvergeetlijk entree gemaakt op dit liedje. Iedereen was heel ontroerd, nochtans zit mijn ventje in een rolstoel. Het was voor iedereen een kippevelmoment !!Groetjes,Dany & Janick09/05/09
het zal wss niet het juiste zijn maar wij hadden "he's a pirate" van pirates of the caribbean... geslaagd :)Good luck, An
hey,When love takes over van kelly roland.Eens wat anders dan die afgezaagde safri duo
@An: bedankt voor de tip. dat van pirates of the carribean vind ik super!