Terug naar overzicht
Dag Katrien,wij zullen alleen maar boekjes per koppel voorzien. Iedereen doet er natuurlijk mee wat ze willen maar bij ons was de redenering: als je voor elke persoon een boekje voorziet, dan wordt de helft van die boekjes weggesmeten en dat vind ik dan zonde van de tijd en het geld dat je er in gestoken hebt.Groeten,Eva10/10/'09
Dit vond ik ook moeilijk. Ik heb er uiteindelijk 120 besteld, maar eerst dacht ik aan 100. Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoeveel mensen er nu uiteindelijk geweest zijn, maar ik vermoed toch zo'n 80 personen.
Wij hadden 150 boekjes en hadden er een +/- 25-tal over. We hebben ze per persoon gegeven. Ik kijk zelf liever alleen in een boekje...Groetjes,Véro
Ik had er 130 laten drukken maar ik had er teweinig. Wij hadden 190 personen op het avondfeest en ongeveer 75 personen voor de receptie.groetjes
Ik had er 85. Ik weet eigenlijk niet of dit genoeg was. Ik had aan de mensen gezegd die de boekjes uitdeelden om iedereen één te geven maar als ze zagen dat ze minderden ze per koppel moesten beginnen geven. Maar ik denk dat ik er wel genoeg had, heb er niks meer van gehoord. groetjes, Carolina