Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eigen make up

3-9-2009 10:52:17
Hallo,

Zijn er nog bruidjes die zelf hun eigen make up gaan aanbrengen en niet opteren voor iemand anders om dit te komen doen?

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 315

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik3-9-2009 11:02:28

Ik dacht dat ook eerst te doen, totdat een vriendin me zei : wat als je een puist hebt ?
Plus ik schmink me zelf weinig tot nooit en als ik het dan doe is het enkel wat mascara en lippenstift.
Heb een proefmake-up laten doen en was echt natuurlijk mooi. Ik liep er niet bij zoals een schminkdoos ;-)
Voor de foto's zal dat mss ook een beter resultaat geven...

Lindsey
14-8-2009
 Meld misbruik3-9-2009 11:26:49

Ik heb m'n make-up zelf gedaan..
Als'k gewoon make-up aandoe is het ook enkel beetje mascara en oogschaduw, geen lippestift!

Voor m'n huwelijk heb ik met staaltje stof van m'n kleedje naar de hema ( JAWEL HEMA :-D ) geweest ...
En daar heb ik lippenstift, oogschaduw en zo'n fond de teint ( naturel ) gekocht ...

'k had enorm veel puistjes de trouwdag door de stress ... en ze waren niet te zien!! 'k heb ook litteken op m'n wang en die was ook niet te zien!!
En fotoshop was niet nodig :-p

't was perfect!
Ik heb nooit getwijfeld om me te laten schminken :-)

Doe gewoon je zin! Als je het zelf wilt doen, test veel met kleurtjes en probeer het ook in combinatie met je kapsel en je kleedje als je gaat passen!

Evelyn
24-7-2010
 Meld misbruik3-9-2009 13:43:12

Ik doe het ook zelf. Mijn zussen hebben het laten doen op hun trouwdag en ik vond hen overdreven hard geschminkt. De uitleg was dat het dan mooier is op de foto, maar ik vind het toch belangrijker op de dag zelf je goed te voelen. Ik heb me bij hun twee huwelijken zelf geshmint en op foto zie ik er echt goed uit. Voor puistjes kan je gewoon best een 2 weken voor datum je gezicht laten scrubben.
Ik neem het risico, maar ga wel voor de iets duurdere merken zekr voor fond-de-tein. Daarbij kan je het daarna nog wel gebruiken. :-)

tami
26-6-2010
 Meld misbruik3-9-2009 18:49:40

Ja hoor, Katrien ! Hier zit nog iemand die dat zelf doet. Ik zou trouwens bij God niet weten wie ik daarvoor zou kunnen aanspreken !
In mijn 'magic box' heb ik genoeg zitten om vanalles mee te verdoezelen, mocht dat nodig blijken :D

Groetjes

claudia

Meld misbruik3-9-2009 20:45:09

hallo,
ik ga me ook zelf shminken hoor. paar dagen ervoor ga ik eens langs bij de parfumerie om te vragen welke kleur er best bij mij past. ik heb dat nog al eens gedaan en da was allemaal goed dus.

groetjes

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik4-9-2009 14:01:03

Hallo,

Ook ik heb bij niemand geweest, mijn zus heeft het voor mij gedaan. Ik doe anders nooit veel make up op en ik was bang dat het te erg zou zijn als ik bij iemand ging. En het was echt heel mooi, niet te veel en toch goed.

Groeten, Annelies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...