Terug naar overzicht
Ons misboekje was gewoon in standaard a4 papier. Geen speciale dikte voor de buitenkant.
ik zou hier ook gewone papierdikte voor gebruiken aangezien er niets op gedrukt moet worden. Kijk anders eens bij groothandels van kantoormaterialen, die zijn waarschijnlijk pakken goedkoper dan AVA
Ik heb papier besteld bij de drukker waardat we onze uitnodigingen laten drukken hadden. Die hebben A4 bladen gesneden uit zo van die grote bladen. Ik weet niet juist meer hoeveel ik betaald heb. 200 boekjes? Wat ga je daar allemaal mee doen? groetjes, Carolina
www.cardstock.nl heeft veel kleuren, maar het formaat is wel 12 inch op 12 inch (30,5x30,5cm) want het is scrapbookformaat...groetjesLien
200 boekjes....is dit te veel?Aan familie alleen zitten we al boven de 100 man......
Niet iedereen komt naar je mis hé. Is dit allemaal dichte familie? Vaak is dit enkel dichte familie en dan wel wat verdere tantes en nonkels of de echte curieuze. Wij hadden een stuk familie; een deel tantes en nonkels, neven en nichten, moemoe's. Dan nog de vrienden en enkele collega's. Maar bijlange na niet iedereen hoor. Wij zitten niet in verenigingen, dat scheelt ook wel. Als bv. een heel voetbalploeg komt ofzo. Wij zijn dan nog op een zaterdag getrouwd, dus daar kan je het ook niet op steken. Er stonden nog wel mensen buiten aan het gemeentehuis en de kerk die niet naar de mis zelf zijn gekomen. groetjes, Carolina