Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning op vrijdag

6-9-2009 9:54:28
Hoi allemaal!

wij trouwen op een vrijdag en om zoveel mogelijk mensen de kans te geven om naar onze viering te komen wilden we deze in de namiddag doen, zodat de aanwezigen maar een halve dag verlof moeten nemen.
Nu heeft de eigenaar van de zaal ons gezegd dat het wel erg krap wordt als we pas om half 2 onze viering doen, om 4u dan de receptie, omdat we ook met gasten enkel voor dansfeest en dessertenbuffet werken...
Hij rekent wel 4u voor het eten, wat wij wel erg veel vinden omdat het om 3 gangen gaat zonder dessert...
Zijn er mensen met ervaring ivm trouwen op een vrijdag?

Groetjes,

Kristien&Karolien

kristien
25-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 354

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik6-9-2009 10:15:22

Wij trouwden ook op een vrijdag, maar hadden de dag zelf geen receptie. Die hielden we op zondag, omdat je dan veel meer tijd hebt voor je gasten.
Meestal weten de eigenaars van de zaal héél goed hoeveel tijd ze nodig hebben voor het eten. Daar zou ik niet aan veranderen. Het is toch de bedoeling dat àlle gasten hun eten op ongeveer dezelfde tijd op hun bord hebben (en dan ook nog warm!).
Op een vrijdag komen de mensen ook niet zo stipt. Velen komen nog van hun werk e.d. Bij ons moesten de mensen om 18u aankomen op ons avondfeest en van 18u-19u kregen ze een aperitief aangeboden. Toen het 19u was ontbraken er nog 15 personen. Dus beter wat te veel tijd hebben, dan te krap...

Groetjes,

Véro

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik6-9-2009 13:18:31

heykes

Wij trouwen ook op een vrijdag namelijk 16/04/2010. Wij trouwen om 14.30 voor de wet en om 15.OO voor de kerk. Onze receptie begint pas om 17.30, onze eigenaar vond dit allemaal geen probleem. Ik vind eerlijk gezegd 4uur om te eten wel heel erg lang. Kan je hem niet vragen dat hem dan ietske minder tijd tussenlaat. Voor een 3 gangen menu heb je toch zoveel tijd niet nodig.

groetjes
Petroeska

Liesbet

Meld misbruik13-9-2009 12:21:39

mijn zus is 2 weken geleden ook op een vrijdag getrouwd. Hun planning zag er als volgt uit:
11 u stadhuis, 11u30 bij ons mama en papa thuis broodjes eten, 14 u kerk, dan foto's nemen, ondertussen de ouders met nonkels en tantes een cafeke bezocht en een aperitiefke gedronken, broers en zussen en vrienden hebben ondertss hun huis onder handen genomen :), om 17u30 begon de receptie, nu het was wel een half uur rijden tot waar de receptie was (dus reken die tijd ook in). Rond 20 u zijn we begonnen met eten, om 23 u 30 kwam de rest van hun vrienden toe voor het dansfeest en begonnen ze hun openingsdans. om 4 u 30 zijn we allemaal moe maar voldaan naar huis gegaan, het was heel mooi en heel plezant, er was genoeg tijd voor iedereen die dat wilde. En de nonkels tantes neven en nichten moesten ook maar een halve dag verlof nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...