Terug naar overzicht
Ik zou ook graag nog een klein bedankje doen, maar zou het ook niet te duur maken! Ik vind het wel een leuk idee van je, die pads, & dat valt van prijs toch nog wel mee waarschijnlijk, niet?
Hey Isabel, je zal het mss niet graag horen maar ik geef je schoonmoeder gelijk hoor! Een extra kadootje is niet nodig volgens mij, je bedankt ze al met die mooie foto van jullie! Het is mooi meegenomen dat die kaartjes al in de prijs van de fotograaf zit inbegrepen, zo kan je eventueel dat extraatje dat je uitspaart aan iets anders spenderen of gewoon niet uitgeven en lekker sparen! Groetjes,Stephanie(07/08/2010)
ik vind het wel een heel leuk ideetje!Liefs Marijke10/07/'10
gewoon doen wat je zelf wil!!!
Leuk idee en als het in jullie budget valt zou ik het ZEKER WEL doen Grtjs
Wij hebben op het feest ook een bedankje gegeven en vandaag heb ik mijn foto besteld om nog op te sturen. Ook 2 dingen. Maar mijn bedankje was ook budget vriendelijk. Ik had mica zakjes (ava) gevuld met mini merci's (aldi, zakje in 2 of 3 verdelen) en er nog enkele chocotoffs bijgestopt. Hier hetzelfde strikje rond waardat we onze misboekjes mee gebonden hadden. En een kaartje met de tekst; merci voor het meefeesten, merci voor het heffen van je glas merci voor de attentie, merci dat je er was!onze namen en datumVoor op't werk had ik ook zulke zakjes gemaakt, enkel de tekst een beetje aangepast naar;merci voor je wensenmerci dat je aan ons dachtmerci voor de attentiemerci dat je er was!Kan je de foto dan ook niet later geven? ipv 2 dingen op één avond. groetjes, Carolina
Hallo isabel,Ik vind dat je vooral moet doen wat je zelf graag zou willen op die dag.Het is mss aan de ene kant overbodig geld uitgegeven maar aan de andere kant is het een extra leuke attentie wat veel koppels tegenwoordig geven aan hun gasten.Wij gaan op het avondfeest ook een foto geven en een bedankingsattentie. Dit moet idd ook niet allemaal verschrikkelijk duur zijn, er zijn volop leuke zaken naar ieders budget.Doe wat je "buikgevoel" je ingeeft zou ik zeggen! ;)Groetjes
wij geven een foto met daarbij een zakje gepersonaliseerde m&m's, je kan de mensen in mijn ogen niet genoeg bedanken dat ze er samen met jullie de mooiste dag van je leven van maakten