Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

la sposa outlet

7-9-2009 14:30:06
hebben jullie erving in la sposa outlet?
Ik ga er deze week naartoe en ik ben bang dat ik er een beetje teveel van verwacht.

isabelle
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1212

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik7-9-2009 14:35:09

Ik heb m'n kleed gevonden in La Sposa outlet.
Verwacht niet teveel qua behandeling; de mensen zijn wel vriendelijk (niet allemaal maar de meesten wel) maar het is alsof je in een gewone klerenwinkel staat.
Ik moest eerst zelf tussen de jurken gaan zoeken maar toen ik eenmaal aan het passen was kreeg ik af en toe wel hulp.

Uiteindelijk heb ik m'n jurk voor de helft van de originele prijs kunnen kopen dus het was het wel waard.

sophie
4-6-2010
 Meld misbruik7-9-2009 15:33:14

ben er ook geweest en ik vond het allemaal ouderwets, totaal niets naar mijn stijl en grote maten... ik had spijt dat ik daarvoor 100km moeten rijden...

Petra
2-10-2009
 Meld misbruik7-9-2009 20:29:40

ik heb er ook mijn kleedje gekocht! verwacht inderdaad niet te veel. Ik had in mijn maat een 10-tal kleedjes, dus je moet wel veel geluk hebben om je zin er tussen te vinden. Ik zag direct een droom van een kleed dat me ook perfect pastte. De verkoopsters hielpen mij wel heel erg goed, had wel het geluk dat wij de enigen in de winkel waren. Ook men schoenen heb ik daar gevonden.
Voorzie ook genoeg cash geld! ze hebben geen bankcontact. Iets verder is wel een afhaalpunt. Ik heb niet getwijfeld, een kleedje van marylise voor een belachelijk lage prijs.

Sylvie
16-10-2009
 Meld misbruik7-9-2009 21:11:21

Ik heb m'n kleedje gekocht in maat 38 dus zo groot zijn de maten daar nu ook weer niet. Ik denk dat het vooral veel met geluk te maken heeft..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...