Nu Online
Momenteel zijn er 259 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

7-9-2009 18:36:21
Dag bruidjes, wij hebben te vrijdga onze trouwringen gekocht!!!
Toch vind ik dat wij ene superkoopje hebben gedaan.
Onze trouwringen zijn namelijk in Titanium.
Wij mogen onze ringen namelijk niet dragen (ik ben verpleegster, vriend is dakwerker), dus vond het wat zot van hier ene smak geld aan te geven.
Beide trouwringen 84 euro prijs van graveren inbegrepen :)
XX Liesbeth

7/05/2010
ps: ik mag ze vrijdga al gaan afhalen. wel een beetje vroeg marjah :)

liesbeth
7-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 498

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik7-9-2009 19:14:54

Heykes

Eerst en vooral veel plezier met de verdere voorbereidingen ;)
Daarnaast een klein vraagje, waar ben jij geweest voor de ringen? Het is namelijk zo dat zowel ik als men ventje ook geen ring mogen aandoen bij ons werk, (ik werk namelijk als verzorgende en mijn vriend als spoorlegger).

Het is idd zot om zoveel geld te geven aan ietske dat je bijna niet kunt aandoen. Kzou zeggen aan een ketting hangen maar zelfs dat mogen wij niet aandoen.

groetjes
Petroeska
16/04/2010

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik7-9-2009 19:17:20

Onze ringen kwamen van bijouterie Claire in Leopoldsburg.. je kan er maar iets mee zijn. xxx

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik7-9-2009 21:19:47

Hey,

Wij hebben ook ringen in titanium. Na meermaals gevraagd te hebben dat ze mooi blijven blijkt dit niet te zijn. Ik ben ook verpleegkundige en wij mogen (voorlopig tco) onze trouwring aanhouden. Maar door de produkten van ontsmetting en zeep blijkt dat mijn ring helemaal niet mooi blijft. Die van mijn man, die hij alleen in het weekend draagt is nog heel mooi, maar de mijne...!!!! Had ik het geweten, dan had ik toch een ander materiaal gekozen!
Groetjes,
Patricia

barbara
17-7-2010
 Meld misbruik8-9-2009 10:07:56

Hou er rekening mee dat titanium ringen niet aangepast kunnen worden. Dus als jij of je partner later de ringen wil vergroten of verkleinen omdat die niet meer passen, dan kan dit helaas niet. Vind ik wel belangrijk en de reden waarom wij niet voor titanium gekozen hebben (ik heb wel zeer mooie ringen in titanium gezien hoor).

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik8-9-2009 11:18:59

Ik heb hier al vaak klachten over gehoord... ik zou het zelf nooit doen.

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik8-9-2009 13:26:27

Wij hebben ringen in titanium, ze zijn nog maar een jaar oud, maar ben er tevreden van. Een ring moet niet heel gaaf blijven voor mij

Maar als ik poets of met verbouwingen help, gaat de ring onherroepelijk uit. Maakt niet uit van welk materiaal het is, dan hou ik geen ringen aan.

Kan zijn dat de ringen niet aangepast kunnen worden, maar voor een klein prijsje kan je dan (een nieuwe?) laten maken.

Ik ben heel content van de mijne

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik8-9-2009 13:36:09

Euhhh...mijn ring in titanium is wel 2 maten verkleind!! Dus blijkbaar kan dit wel.

Groetjes,
Patricia

liesbeth
7-5-2010
 Meld misbruik8-9-2009 16:19:44

hoi, hoi, ja de ring kan wel verkleind worden zeiden ze tegen mij.
Maar dan nog... wij gaan onze ringen toch bijna niet dragen.. Mijn vriend zei zelf ik betaal daar geen honderden euro's voor, om in de schuif te liggen.
Het is toch enkel voor de symboliek in de kerk, marjah denk dat je gewoon je prioriteiten moet stellen.
xxxx Liesbeth

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-9-2009 18:37:34

Wij hebben stalen ringen van amici. Nog geen €250 voor de twee!

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...