Terug naar overzicht
Hoi MarjorieJe moet toch rekenen dat de mis +/-1u duurt, dus zal je ten vroegste om 17u30 in zaal toekomen. Om dan nog de 1e receptie te starten is al vrij laat. Dan is het beter om de er 1 receptie van te maken en de avondgasten later te doen komen.veel succes nog!groetjesruth22/05/2010
Beste Marjorie,ja, ik zou er ook één receptie van maken maar op de uitnodigingen voor de avondgasten het uur verlaten. (Opgelet want 1 u receptie is héééél snel om !) Ik zou in dat geval m'n avondgasten niet eerder dan 19:00 h vragen.Maar dat moeten jullie zelf beslissen :)Groetjes
Hoe werkt dat dan? (Ja sorry dat ik niet antwoord, maar kan je geen advies geven bij jouw probleem.) Een aparte receptie voor avondgasten? Ik was van plan om één receptie voor allen te doen, daarna gaan de genodigden voor avondfeest gewoon aan tafel en vertrekken de anderen, of is dat te naïef?
HeyWij geven één receptie van 17 - 19 uur. De mensen die we uitnodigen voor de receptie die komen gedurende die 2 uur en de mensen die blijven voor het diner en avondfeest, die worden pas tegen 18u uitgenodigd, die hebben dus 1 uur receptie, maar dat is uiteindelijk niet zo slecht daar ze nog veel te eten krijgen en anders al volgepropt worden met hapjes! :-)Succes nog !Katrien
hey!Alles hangt er een beetje vanaf hoe ver de verplaatsing kerk-feestzaal is natuurlijk.Ik zie er weinig graten in, maar je hebt natuurlijk geen marge voor als er iets misloopt.Een huwelijksmis duurt doorgaans 50 minuten of een uur.Onze eerste receptie liep van 17.30 tot 19u en daarna de tweede receptie en om 20u aan tafel.Als het er bij jou ook zo uitziet, kan dit idd wel gaan hé.Grtjs
Mijn probleem is opgelost!Wij hebben nu de feestzaal Salons Ten Boogaerde in Kortemark vastgelegd en het past ook voor de kerk. We trouwen om 14u op 20/08/2010 voor de kerk en dan kunnen we op ons gemak richting de feestzaal gaan, want het is toch een drie kwartier rijden van bij ons. Bedankt voor de reacties !