Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lastig vraagje-BH

11-9-2009 9:27:49
Hallo,

Ik zit nogal met een lastig vraagje, maar aangezien het via internet is, durf ik het toch om hierover een vraag te stellen.
Ik heb een kleedje gekozen met haltertop. Geen superdiepe decolleté, maar diep genoeg (dwz geen bh met breed tussenstuk tussen de borsten, maar een heel smal). Ook onder de armen snijdt het kleedje redelijk diep in. In de lingeriewinkel radden ze mij van die 'siliconenpads' BH aan. Ik kocht deze en wou deze al eens testen. Ok, je kan je borsten redelijk dicht naar elkaar brengen, maar ik heb een C cup en mijn borsten zijn niet geweldig stevig, dus ik zie ook dat als ik dat aan heb mijn borsten nog wat hangen en niet stevig zitten als in een gewone BH. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen, want ik voel me echt niet goed in mijn vel dat als ik in mijn decolleté kijk, ik mijn borsten zie 'hangen'.

Alvast bedankt,
Groetjes,
Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 545

Lien

Meld misbruik11-9-2009 9:30:54

Ga naar een andere lingeriewinkel (een echte kleine, geen keten), want voor elk decolleté bestaat er wel een goeie BH.

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik11-9-2009 9:35:32

Ik zou ook zeker naar een andere winkel gaan en daar raad gaan vragen.
Je moet ook eens kijken bij Passionata, dar zit een model tussen waarvan je de gewone bandjes tot een halter kan omvormen (je doet 1 bandje eraf en het andere verleng je ne maak je bovenaan terug vast) en die heeft een dun tussenstuk.
Kan je trouwen je BH ook niet laten "innaaien" in je kleed? Of dmv lusjes of presonnekes vast maken?
Veel succes ermee.
FIE

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 9:44:28

ik heb in de winkel een bh laten inwerken in mijn kleed, dan kan het niet misgaan

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 10:46:36

Mijn bh is ook in mijn kleed vastgemaakt :-) er kan zo idd normaal niet veel misgaan!

Succes!

Helene
4-9-2010
 Meld misbruik11-9-2009 11:13:55

Ik heb ook een BH die je tot halter kan maken, eentje van Marie-Jo zit ook heel stevig.Die van Marlies Dekkers zijn naar het schijnt ook wel goed. Ik zou toch mss eens naar een andere lingeriewinkel gaan want je moet je toch mooi en zelfzeker kunen voelen in je eigen trouwkleed.

Nog veel geluk .

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik11-9-2009 11:59:10

Dag Katrien,

Ik had bij mijn kleed een hele diepe décolleté. Heb hieronder geen (!) bh gedragen of ook geen siliconenpads. Niemand die er iets van gemerkt heeft! Ben ook vrij zwaar vanboven (D-cup) maar het kleed zelf gaf heel veel steun. Ik weet niet of dit een mogelijkheid is bij jouw kleed en of je dit zou zien zitten? Heb me er in ieder geval geen enkel moment ambetant bij gevoeld dat ik geen bh aanhad. En als ik het nu aan mensen vertel zijn ze superverbaasd erover :-)

Groetjes,
Katrien
84 dagen getrouwd!

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik11-9-2009 11:59:15

En ik was nochtans bij een kleine lingeriezaak geweest waar ik altijd zeer tevreden over ben....

Groetjes,
Katrien

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik11-9-2009 13:15:47

Ik denk dat je beter dan voor een bustier gaat. De bandjes dan rond de hals doen ofwel er gewoon aflaten. Ik had er ene van het merk Ulla. Een goeie lingeriewinkel; Marie-Thérèse in Poederlee (Lille)

groetjes, Carolina

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik11-9-2009 13:15:53

dag katrien

Mag ik misschien weten welk kleedje jij hebt? de omschrijving van jouw kleedje klinkt exact zoals het mijne.
Ik had hetzelfde probleem en ik de gewone lingeriewinkel konden ze mij niet helpen. Ik heb dan maar naar de bruidswinkel gebeld, en daar hebben ze de volledige collectie van Le Poirier. Dit is speciale bruidslingerie (wel iets duurder), maar het heeft alle aspecten dat ik nodig heb.

groetjes
Vanessa
24/10/09

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:01:25

hey Katrien

Ivm die siliconenbh.
Ik heb ook een C-cup.
Je hebt toch een cup groter gekocht?
Voor die opplakbh's moet je een maat groter dragen dan je hebt.
Een ander vraagje: heb je ze goed genoeg naar omhoog geplakt?
Het klinkt echt gek hé, maar ik had hetzelfde probleem als jij als ik die bh opgeplakt had.
Ik had die gewoon opgeplakt zoals mijn stoffen bh eruit ziet als ik hem aanheb, maar je moet de buitenste hoeken meer naar omhoog plakken en terwijl je plakt je borsten naar omhoog trekken.
Aangezien ik daar een ongeloolijke kluns in was, heb ik mijn man gevraagd dat te doen en dat was dan wel goed.
Ik ben er een hele nacht met nieuwjaar mee uitgeweest en dat is idd wennen in het begin, maar die is heel de nacht goed blijven zitten en de vorm was heel naturel en mooi.
Misschien nog eens iemand anders laten proberen?

Verkopen ze anders in de bruidswinkel geen bh's?
Ik heb mijn straplessbh daar gekocht en dan hebben ze aan de binnenkant van mijn kleed gleuven voorzien om die bh door te steken zodanig dat die niet zichtbaar werd.

Veel succes!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik11-9-2009 20:10:51

Ik heb een strapless push up model van Chantelle gekocht, dat ook wordt ingenaaid in mijn kleed, omdat de rug iets lager is dan je BH normaal zou komen! Zo ben ik zeker dat alles mooi op zijn plaats blijft! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...