Terug naar overzicht
mss eens in zijn eigen winkel gaan kijken...
Hallo Nathalie,Wij trouwen ook op 19/06. :-)Ik denk dat ik pas ga zien voor mijn kleedje in November ofzo.Er zijn al veel bruidjes die hun kleed veel vroeger zijn gaan kopen maar de winkels die ik gebeld heb, verzekerden mij dat als ik meer dan 6 maand op voorhand kwam, er voor de meeste bruidjurken nog genoeg tijd zou zijn. Natuurlijk doe je er niet slecht aan om zo vroeg mogelijk te gaazn passen maar het hoeft niet.Nicky Vankets is natuurlijk een ontwerper en geen mega productiebedrijf dus ik zou best wel eens naar zijn winkel bellen en info vragen.Groetjes
Hoiik trouw volgend jaar in december en nu eind oktober ga ik al gaan zien voor de nieuwe collecties. Als je geen winterkleed wilt, dan zou je beter nu al eens gaan of wachten tot de nieuwe collectie in januari, maar dan denk ik niet dat je er zal geraken met uw retouche, want dat duurt 7 maanden. Zeker als het van een haute couture merk zal zijn! grtjes en plezier met het zoeken.Ian Stuart heeft ook mooie kleedjes, trouwens al een paar keer bruidaward gewonnen!