Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie nog 19.06.2010

11-9-2009 11:44:16
Hey bruidjes! Ik trouw op 19.06.2010 en was eens nieuwsgierig wie er samen met mij die geweldige datum mag delen?! Hoe ver is het met jullie voorbereiding? Ben een beetje in paniek want er zijn er zovelen die hun kleedje al gekozen hebben en ben er nog niet aan begonnen...
Een meisjesdroom die uitkomt!

Een hopelijk niet-bridezilla... Nattie

Nathalie
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 395

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik11-9-2009 11:55:55

Hallo,

Wij zijn dit jaar op 19 juni getrouwd! :-) Was een zalige dag! Ik heb mijn kleed vorig jaar eind oktober besteld. Had gewacht tot de nieuwe collectie van 2009 er was. Dit was heel goed op tijd dus je moet je geen zorgen maken :-) Evt kan je al afspraken vastleggen in winkels waar je wil gaan kijken.

Geniet nog van de voorbereidingen want het is allemaal zo snel voorbij!

Groetjes,
Katrien
84 dagen getrouwd!

Karen
19-6-2010
 Meld misbruik11-9-2009 12:28:31

Dag Nathalie,

Ik trouw ook op 19 juni 2010...we hebben dus nog even tijd. Bij ons is het enkel nog maar de zaal die vastligt. Wij trouwen in de regio zuid-limburg en ben volop aan het zoeken naar een mooi kerkje...

Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen.

Karen

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik11-9-2009 13:01:17

Hey Nathalie,

Ik trouw 1 weekje vroeger, op 12 juni :-)
Bij mij ligt al vast: de zaal, de fotograaf en de DJ, en we staan al op de kalender van het stadhuis (we trouwen niet voor de kerk). We zijn een beetje aan het uitkijken voor vervoer nu, maar gaan pas beslissen na de beurs in oktober.
MORGEN heb ik een eerste afspraak in een bruidswinkel, dan begint mijn zoektocht naar een kleedje :-)

We hebben heel veel gezocht en bekeken toen we pas verloofd waren, nu heeft het wat stil gelegen, maar na de beurzen zullen we wel weer een aantal dingen regelen.

Geniet van het aftellen!!

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 13:17:28

Hoi Nathalie

Eerst en vooral proficiat met je verloving!
Ik wou je gewoon zeggen dat je zeker niet hoefde te panikeren omdat je nog geen trouwkleed hebt! Je bent gigantisch op tijd hoor. Ik heb 6 maanden tussen aanvraag en trouw (nog 22 dagen te gaan) en alles is zonder stress in orde aan het komen. We hebben zelfs twee maanden lang amper iets gedaan ervoor omdat mijn vriend blok had. (hij werkt nu hoor ;))

Geniet er gewoon van... een jaartje duurt wel even voor dat het voorbij is, maar eenmaal je aan die 100 dagen zit, dan kunt ge u ogen niet geloven van hoe snel de tijd gaat!

Bij ons is het aftellen, yihaa!

Geniet ervan!
Groetjes
Katrien
3/10/09

sam
18-6-2010
 Meld misbruik11-9-2009 15:43:10

hoi,wij trouwen op 18/06/2010.op men vriend zijn verjaardag,en ik verjaar de dag erop 19/06/2010.dan zijn we bijde 31j.
bij ons ligt de feestzaal al vast,het gemeentehuis,fotograaf en de dj.

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik12-9-2009 12:27:23

Dag nathalie,

wij trouwen een weekje later op 26/06.
Ik heb al de kerk vastgelegd, de ceremoniemeester, de zaal, de muziek voor de kerk, mijn jurk is besteld (omdat ik per se nog collectie 2009 wou :) )en binnenkort ook de DJ. Daarna zal het wel even stilliggen.
Uiteindelijk hoef je de menu's maar in januari te bespreken, de ringen rond april, het kostuum ook ergens in het voorjaar, de aankondigingen in maart, ...
Tijd genoeg! :)

Veel succes ermee!!!

Stephanie

Sylvia
19-6-2010
 Meld misbruik16-9-2009 19:01:14

beste nathalie,

wij zetten ook de grote stap op 19 06 2010.
Wat bij ons al vast ligt,eigelijk alles al .Wij trouwen in de zaal de luithagen en wij hebben gekozen voor een rent-to-prist.mijn trouwjurk heb ik ook al gaan passen en heb ik gerezerveerd.ik huur het normaal,maar voor een opleg van 150 euro is het van mij.Onze fotograf en D.J. hebben we ook al.Het vervoer ook.Alleen moet ik nog voor lingerie en mijne toekomstige man voor zijn kostum maar dat gaat hij ook huren.Het zijn nog 276 dagen maar voor je het weet is het onze dag.Heel veel succes met alles.

grtz Sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...