Terug naar overzicht
ik had ook geen BH aan onder mijn kleedje! Ook een bustiermodel. Als je voelt dat alles stevig zit, laat die BH dan maar voor wat ie is! Kan er ook nooit iets komen piepen of zo.Bij je volgende pas idd eens passen zonder bh!groetjesNele
Hoi,Aan de binnnenkant van mijn kleed zit ook zo'n band. Bij mij zeiden ze dat een gewone bh zonder bandjes volstaat, moest niet per se bustier model zijnveel succes
ik heb verschillende bustiermodellen gepast, allemaal zonder BH en het zag en zat perfect hoor :-) dus best eens passen zonder BH als je niet van plan bent eentje onderaan te doen
Dag Isabel,Ik had onder mijn trouwkleed ook geen bh aan. Had een hele diepe décolleté en geen enkele bh zou eronder gepast hebben. Had ook meer dan genoeg steun zonder bh. Het is niemand opgevallen dat ik er geen aanhad en heb me er ook geen enkel moment ongemakkelijk bij gevoeld :-)Groetjes,Katrien84 dagen getrouwd!
Hey,Ik heb ook een bustiermodel-kleed en draag er geen bh onder.Mijn "gerief" zelf is al in orde ;-) en mijn kleed houdt alles goed bijeen.Daar nog is een bh onder steken zag ik niet zitten ;-)Dus doen waar jij je het beste bij voelt !!!Groetjes
hey IsabelEentje meedoen en passen kan nooit kwaad.Zeker doen zou ik zeggen!En als het niet nodig is, des te beter.Een zorg minder die dag :-)Grtjs!
hey,als ik dat geweten had, had ik mijn kleed ook gepast zonder bh, heb hem er nu al bijgekocht. die madam van de winkel schoof alles maar aan...mar tzal allemaal wel goed zitten hegroetjes shana .