Terug naar overzicht
Hallo,ik zit net in dezelfde situatie en ben ook aan het brainstormen over hoe we dit leuk en origineel kunnen maken.Moest ik een inval hebben, dan hou ik je op de hoogte.Veel succes nog x
Wij hebben ook eerst voor twee schattige bruidsmeisjes gezorgd en zouden ook met een foto van ons vieren willen werken.Eerst wilde ik iets doen met de twee meisjes in een roeibootje en dan iets doen rond 'mama en papa stappen in het huwelijksbootje'. Maar bij nader inzien zet ik een 7- en een 3-jarige toch liever niet alleen in een roeibootje :o)Dus ik ben ook heel benieuwd naar ideetjes.
Isabel,dat hangt natuurlijk sterk van jullie persoonlijkheid af. Waar houden jullie van ? Rijmdicht ? Of net niet ? Kort en bondig of liever toch wat romantischer ? Een voorbeeld. Heb ooit een uitnodiging gezien dat een schoolbord voorstelde. De tekst op dat bord geschreven, was : mama+ papa+ ... jaar samen________________= trouwen ! Is dit iets bruikbaars ?Groetjes
@ Tamihoi tami, sorry dat ik wat laat antwoordHet misboekje heeft wat tijd van me genomen, amai is me dat een klus, heb het effe stil gelegt ;-))wij zijn al 10jaar samen... ik heb ooit eens iets gezien van de naam die nu ook naar de mama gaat...dat vond ik wel nog leuk...liefsISabel12-12-2009