Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Intrede

11-9-2009 13:27:34
Hallo,
Ik stelde reeds meermaals een vraag ivm met onze intrede en ben er nog steeds niet helemaal uit.
Tegen iedereen aan wie ik zeg dat we twee aparte nummers nemen om binnen te komen in de kerk kijken ze raar op......
Wie deed dit nog?
Duurt dit niet te lang?
Wij willen dit wel graag, hebben ieder een heel mooi toepasselijk nummer...

Groetjes,

Katrien

Katrien
27-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 368

Windy
19-9-2009
 Meld misbruik11-9-2009 13:45:20

Hey Katrien,
Wij nemen ook 2 nummers als intrede. Het eerste liedje voor de suite en m'n vriend is instrumentaal (dan kunnen ze indien nodig het liedje wat inkorten en hoeven we niet te wachten tot het helemaal ten einde is) en het tweede liedje voor mij en m'n vader wordt gezongen.

groetjes,
Windy

T
1-5-2010
 Meld misbruik11-9-2009 13:46:46

Wij zijn dit eerlijk gezegd ook van plan. Een nummer voor de suite en een nummer voor de bruid. Misschien dat we het eerste nummer wel wat inkorten en laten 'uitblussen'. Je maakt het op die manier zo lang en zo kort als je zelf wil denk ik!

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik11-9-2009 14:03:05

Hallo,
wij zijn vorige maand getrouwd en we hadden maar 1 liedje. Dat is zelfs niet eens helemaal afgespeeld omdat we allemaal al vooraan stonden. De suite telde bij ons 16 mensen dus dat is niet echt weinig, en die zijn dus allemaal op dat ene liedje naar voor gegaan.
Wij hadden "Eeuwigheid" van Clouseau als intredelied.
Ik zou dus maar 1 lied kiezen, het is toch niet nodig om er zolang over te doen om naar het altaar te stappen?
Groetjes,
Inge

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 16:11:19

het hangt er ook vanaf wat je als tweede liedje hebt. Wij hebben voor het eerste liedje nog niets gevonden, maar het zal wrs iets instrumentaal zijn en het lied om de kerk binnen te gaan met mijn papa is op de wedding march van Wagner.

Beide liedjes worden stiller gezet wanneer iedereen vooraan is en het volgende mag beginnen.

Als je twee liedjes kiest, dan moet je mss toch kijken dat het niet een hele lange versie is!
De misviering moet namelijk niet langer dan 1 uur duren (anders is het té lang)

Groetjes en succes!

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik11-9-2009 18:59:08

Je kan inderdaad proberen je liedjes wat in te korten... er telkens een mooi stukje uit te kiezen. T eerste liedje kan wegsmelten als je ventje en de suite op hun plaats zijn en dan kan jouw liedje ingezet worden tot ook jij vooraan staat!
Als jullie twee liedjes willen, dan moeten jullie dat zo doen! Op je trouwdag geldt: niets moet - alles mag!! Gewoon doen!

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik11-9-2009 22:16:36

Dat kan perfect. Als ik trouwmissen speel, is dat meestal iets instrumentaals bij het binnenkomen van de suite (iets uit Amélie Poulin, de canon van pachelbell,...) en als de bruid dan binnenkomt begint het echte 'intredelied'. In de laatste mis heb ik daarvoor 'I'm ready' van Bryan Adams gespeeld.
Als je een organist hebt is het natuurlijk ook altijd mooi als hij gewoon een stuk speelt bij het binnenkomen van de suite en dan overgaat op de bruiloftsmars van Mendelssohn als jij als bruid binnenkomt.
Veel succes ermee!

Groetjes,
Tine
28/08/2010

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...