Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben onze ringen gehaald in antwerpen bij de joden in en rond het station zijn heel veel winkeltjes die zijn ook open op zondag.tot nu toe heb ik onze ringen nog niet ergens anders zien liggenn . En zeker niet duur aan te raden is dat je nog kan afbieden ook ;gtz
Hey Dorien,ik ben ook van aarschot en wij hebben er een uitstapje van gemaakt naar Antwerpen. Onze ringen komen van Wim Meeussen. groetjesNelePS: je ringen draag je voor je leven, dus even uitkijken of een uitstapje maken, mag echt niet te veel zijn! ;))
@ Nele , Dat is zeker nie te veel maar we kunnen niet gaan tijdens de openingsuren van FDO. Dus dan word het al moeilijk natuurlijk.Vind de ringen van Yves Vanschoenwinkel ook wel mooi.
Hallo,onze ringen komen van juwelier 'Van der Avort' in Leuven (Margaretplein).Ze zijn van Niessing en we zijn er supercontent mee! Je kan zelf je ring samenstellen volgens kleur (roos goud bij ons, iets minder fel dan gewoon goud), dikte, afwerking (ruw of glad, blinkend of niet). Je moet even de tijd nemen om je eigen ring samen te stellen, maar dan is hij best wel uniek. succes! Han (55 dagen getrouwd)
Hey Dorien,ik bedoelde t nie slecht hoor. Wil maar zeggen dat je ervoor moet zorgen dat je geen spijt hebt achteraf! ;))Ma als t kan helpen: Wim Meeussen doet woensdag avond denk ik open op afspraak... Misschien kan je bij Fede ook op afspraak terecht?Veel sukses nog!xNele
Onze ringen komen van bij Yves Vanschoenwinkel. Yves is een hele sympathieke man die je alle tijd geeft om op je gemak te kijken. Hij is ook helemaal niet opdringerig! Ik twijfel nog tussen 2 ringen en hij vond het helemaal niet erg dat ik na anderhalf uur besliste om er nog een weekje over te slapen.Groetjes,Sara
Hallo Dorien,Wij hebben onze ringen gehaald in Antwerpen bij Rayjo. (In de Rijfstraat, tussen de joden).Ze hebben iets ontworpen wat ik gevraagd heb. Je moet maar eens op hun site kijken.groetjesSophie
Ook wij hebben trouwringen gekocht bij Fede di Oro op een dinsdagavond na 19u. Ze zijn wel heel flexibel in hun uren om op afspraak langs te gaan. Wij zijn heel tevreden over de service want die brengen de trouwringen gratis thuis, zo hoef je niet 2x te gaan. Je ziet wel ...
Hallo Dorien,Wij hebben onze trouwringen bij Martine Oversteyns in Lommel besteld. Zij maakt echt mooie creaties. Indien je zelf nog oud goud hebt liggen dat je nooit meer aandoet, kan je bij haar eventueel iets echt uniek laten maken. Lommel is natuurlijk niet bij de deur (moet zelf ook 1 uur rijden), maar voor een ring die je je hele leven moet dragen, heb ik dat met veel plezier er voor over.
HoiWij hebben onze ringen ook van Wim Meeussen (centrum van Antwerpen) en zijn superblij met onze keuze!!Het is voor ons ook vrij ver maar we hebben er gewoon 2x een gezellig uitstapje van gemaakt (1x gaan kijken+kiezen en 1x om ze af te halen). Dus dat valt mee hé!Hij maakt vrij eenvoudige modellen die toch net iets aparts hebben. Bovendien supergoeie service!Niets dan lof!xxx
Hoi,Ik wou ook geen traditionele trouwring en ben via via bij ontwerpster Inemoni terechtgekomen. Het is een fantastische madam die prachtige ringen ontwerpt. bekijk haar website. www.inemoni.be !
wij zijn ook fan van Wim Meeussen. Wij plannen binnenkort ook een bezoekje. Weet er iemand of je een afspraak moet maken?
supertevreden van wim meeussen!Je hoeft geen afspraak te maken, maar als je op zaterdag gaat is het best druk in dat kleine winkeltje. Zijn stijl is onevenaarbaar vind ik: origineel, sober, tijdloos en het heeft "iets". ;-)
fiogf49gjkf0dDorien Je kan bij Fede di Oro ook op afspraak hoor. Ze zullen zeker een moment vinden dat het voor beide partijen haalbaar is. Ook wij zijn bij hun onze trouwringen gaan halen. Ze zien er prachtig uit. Wij kwamen er niet uit wat kleur betreft en die man heeft ons een voorstel gedaan waar wij allebei heel gelukkig mee zijn. Hij heeft voor elk probleem een oplossing. En Dorien wat is afstand als je iets kostbaars voor de rest van je leven koopt. Ik doe voor mijn werk elke dag 162 km, dus afstand kan je ook als relativeren. Je mag de afstand niet als hinderpaal hebben, want hun collectie is zeker een bezoek waard en hun prijzen staan werkelijk heel scherp. En zoals andere toekomstige bruidjes al schreven, als het moet kunnen ze jullie ringen ook thuis bezorgen. Gaan zou ik zeggen, je zult het niet beklagen. Christa