Terug naar overzicht
Bruidscouture Elena in Deinze.Ze heeft buiten bruidskleedjes ook typische en niet-typische suitekleedjes.De niet-typische kan je van zeggen dat ze wat coctailjurk-achtig is.Prijs/kwaliteit echt goed !
Je hebt natuuuuurlijk Pierre Yves in Aalst. Mijn mama's suitekledij kwam van daar en ze was ongelofelijk prachtig! Maar dat is wel duur natuurlijk hé!Voor mijn schoonzusje zijn we naar een winkel in Gent geweest: life style! En echte aanrader. Is in de sint-niklaasstraat (loopt evenwijdig met de veldstraat). Zij had voor €200 een prachtig kleed, dat zo uit een dure suitewinkel leek te komen! Volledig op maat en kleur gemaakt! Echt een aanrader voor jonge suitekledij!Mijn schoonmoeder en andere schoonzus gingen dan weer bij Mia Monta in Zottegem.Veel succes!Lien01-08-2009
Liesbeth,heb hier op het forum al ontzettend vaak veel goeds gelezen over Couture Anny (Bruids- en feestmode), Voormuide 37 te Gent. http://users.telenet.be/coutureanny/start.html Op de site staat te lezen "tegen betaalbare prijzen". Ik vermoed dat het dus niet zo duur zal zijn.Groetjes