Terug naar overzicht
Hey Tamara.Ik vind het persoonlijk niet zo een goed idee om in de jurk van je moeder te trouwen. Je vindt tegenwoordig ook wel kleedjes die niet te duur zijn of zelfs goedkoop wanneer je deze koopt in een outlet of tijdens een soldenperiode bijvoorbeeld. Maar dat is mijn mening natuurlijk :-).Ik twijfel er ook aan of het vergeelde eruit kan gaan bij een droogkuis, maar heb hier eigenlijk geen ervaring mee... Best even bij de droogkuis zelf navragen misschien?Succes verderValerie 24/07/2010
Hoi Tamara,als jij dit een goed idee vindt, zeker doen! Misschien is t wel een leuk idee om het een beetje te veranderen? Misschien kan je er samen met een naaister wel iets leuks en meer up-to-date van maken, en kan je misschien de meer vergeelde stukken vervangen?Dan is t misschien ook niet nodig om die 10 kilo te vermageren? Want misschien is dat wel net niet haalbaar? Ik zou nooit in mijn moeders kleed gekunnen hebben! ;))veel creatief plezier!groetjesNele
hey,heb je al eens gekeken op:www.everyoneweb.com/lasposa/ Daar zijn kleddjes vanaf 300 euro.groetjes,Patsy
Vrees een beetje dat je vergeelde stof nooit helemaal terug wit krijgt maar misschien bestaan er tegenwoordig technieken die dat wel mogelijk maken, wie weet ? Zeker eens vragen bij een droogkuis en als het niet zou kunnen, dan misschien idd eens aan een naaister vragen op welke manier dat kan verholpen worden zonder al te veel het model te veranderen. Ik vind het alleszins heel tof dat je je moeders trouwkleed gaat dragen ! Dat komt haast nooit (meer) voor. Ik zou maar eens naar een naaister zoeken die dat kleedje weer al z'n glans kan geven :)Groetjes
Het kleed is wel heel mooi en ziet er zeker niet ouderwets uit. Ik denk dat het indertijd een heel modern kleed geweest is. En het positieve is dat het precies alles heeft wat ik wil. Een jaar of 3 geleden ging ik er zeker in gepast hebben, maar sinds we samenwonen ben ik meer beginnen te snoepen en het was sowieso al mijn bedoeling om terug af te vallen vooraleer het erger wordt. Nu heb ik een extra stimulans om die kilo's kwijt te raken :)Ik vind het ook wel iets hebben zo het kleed van mijn moeder dragen. Toen ze trouwde was ze ook 3 maanden zwanger van mij, dus ik vind het zo nog extra speciaal :)
Super! Doen gewoon!!!Groetjes,Véro
zeker doen als dit jouw zin is, je kan er misschien iets persoonlijks aan toevoegen ofzo. iets laten veranderen...
Hey,Ik heb het gevoel dat je hartje uitgaat naar het kleed van je mama! Geef er idd een persoonlijke touch aan! Een goei naaster kan wonderen doen!!!Groetjes,Edel07/08/2010