Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe bruidskindjes vragen

14-9-2009 15:58:48
hallo allemaal,

Ik wil op een originele manier mijn bruidskindjes vragen 3meisjes en 1 jongen.
5-6-7-10j. Wat zou ik die cadeau kunnen doen?
Wil niet zoiets geven dat ze na een jaar wegsmijten allez ja iets dat ze hebben voor altijd.
Dacht aan een juweeltje te geven aan ieder. Voor de meisjes een ketting of oorbellejtes en voor de jongen een armband ofzo.

Andere ideeeen.

Groetjes

Nele

nele
17-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1527

Sophie
22-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 21:19:49

Jaaa mooi idee....
Wij hebben het eigenlijk gewoon gevraagd...
We gaan dan samen met de kindjes op stap om de kledij te kiezen, naar de kapster om het haar al eens te laten doen, ... Echt iets voor de meisjes die zich al echte prinsessen beginnen te voelen!
Onze getuigen hebben wij wel op een speciale en persoonlijke manier gevraagd omdat dit voor ons nauwer aan het hart ligt...
Maar ook bij het vragen van de bruidskindjes kan je het origineel aanpakken hé, leuk!!!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik15-9-2009 15:57:00

Ik ken hun leeftijd niet, maar ik wacht er bewust mee tot 'n maand of twee/drie op voorhand, 't zijn schatten van kids, maar dan zitten ze er 'n heel jaar mee in hun kop en dat mag je ze niet aandoen, ook hun ouders niet! ;) (Uiteraard wel ouders ff vragen ook hé.)

Ik dacht 'n fragmentje te zoeken op youtube waarin bruidskindje te zien is, ééntje met meisje, ander (of beiden in zelfde filmpje) met jongetje. Dit opdat ze zich beter beeld kunnen vormen van wat 't is. Tegenwoordig wordt er niet zoveel meer getrouwd, in onze familie helemaal niet. Het begrip "bruidskindje" zou dus veel te hol en surrealistisch klinken, om dat te voorkomen wil ik dat ze wel degelijk weten wat er van hen "verlangd" wordt, nl. dat ze er als prinsesje mag uitzien en dat hij de show mag stelen (dit omdat ik weet dat ze daar van houden).

't Vraagt dus vooral 'n persoonlijke aanpak afhankelijk van hun leeftijd, kennis/notie van "bruidskindje" en hun karakter.

Katrien
27-2-2010
 Meld misbruik16-9-2009 17:56:08

Hallo,

Wij hebben een klein cadeautje gekocht en daarbij voor het meisje een mini speelgoed bruidssluiere (voor twee euro in de speelgoedwinkel) en voor de jongens een strikje erbij om het ludiek te maken!
Resultaat: opzet gelaagd!
Tip: neem je fototoestel mee!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...