Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje van 04/09/09!

15-9-2009 12:31:34
Hoi
Nu onze grote dag al voorbij is, is het dus mijn beurt om een verslagje te schrijven met hopelijk enkele goeie tips voor jullie ;-).
Hoewel ze veel regen voorspelden, reed ik bij een mooie zonsopgang rond 7u richting kapper.
Amai, dat komt toch nog goed, dacht ik...
Terwijl mijn kapper bezig was aan zijn kunstwerk, begon het natuurlijk te gieten!
In ieder geval: het kapsel was wel heel goed geslaagd!
Eenmaal gearriveerd bij mijn ouders, kwam al snel de visagiste.
Ondertussen belde de fotograaf met het "goede" nieuws dat onze fotoshoot in de voormiddag dus niet kon doorgaan wegens het slechte weer. We hebben er dan voor gekozen om die uit te stellen naar een zonniger dag.
De fotograaf kwam dan ook iets later af om de 1ste foto's van de opmaak te nemen.
Nadat ook de visagiste mij had omgetoverd in een echte diva, heeft mijn moeder mij snel geholpen in mijn kleedje Van Linea Raffaelli want mijn ventje was blijkbaar al in aantocht.
Dan hoorde ik buiten ineens het toffe motor-geluid van onze oldtimer-kever.
En ja, daar ging de voordeurbel! Daar stond hij dan: de man van mijn leven, in een prachtig kostuum, met een heel leuk boeketje van aronskelkjes! Dat was efkes een moeilijk momentje ;-) Ondertussen hadden alle buren zich ook buiten verzameld. Heel leuk!
Omdat de fotoshoot was geannuleerd, hadden we dus nog enkele relaxte uurtjes en hebben we de buren getrakteerd op een glaasje.
Tegen 12u arriveerde de hele suite (waaronder een heel emotionele zus ;-)), hebben we nog wat gedronken en gegeten om dan tegen 13u30 richting gemeentehuis te vertrekken, wij in onze leuke oldtimer kever.
En ook heel tof: we konden de kap van de auto open leggen want het zonnetje was er eindelijk doorgekomen!
Aan het gemeentehuis hadden zich enkele collega's en vrienden verzameld. Opnieuw een moeilijk momentje ;-)
Daar werden we hartelijk verwelkomd door de ambtenaar. Zij heeft er echt een fantastische, persoonlijke plechtigheid van gemaakt! Precies zoals we het wilden!
Na de plechtigheid reden we dan richting feestzaal waar we nog enkele foto's genomen in de prachtige auto en daarna met de familie.
Over onze feestzaal niets dan lof, van begin tot eind! Alles was tot in de puntjes verzorgd. Iedereen was vol lof over het lekkere eten en de goede bediening.
Ook onze DJ heeft er de ambiance in gekregen. Dat was mijn grootste schrik want er waren niet echt veel dansers op ons feest. Hij is er toch in geslaagd om de dansvloer de hele avond vol te houden!
Omdat tegen 2u de groep verminderde (ons dansfeest begon ook al vrij vroeg), hebben we besloten om in schoonheid te eindigen met een groepsdans met de muziek van onze openingsdans.
Tegen 4u lagen mijn kersverse man en ik moe maar zeker voldaan in ons bedje!
We hebben echt genoten van onze dag, de regen van 's morgens was al snel vergeten!
Ondertussen hebben we ook onze prachtige huwelijksreis naar Rhodos achter de rug en kunnen we nu nog uitkijken naar de fotoshoot (en kan ik nog eens mijn kleedje aantrekken!).

Ik hoop dat jullie een even mooie en onvergetelijke dag mogen meemaken!

Enkele tips:
visagiste aan huis: Heidi Fonteyn uit Oostakker
fotograaf: Vergauwe uit Eeklo
feestzaal: Den Hof in Zelzate
DJ: Partysound uit Wetteren
kleed LR: Bruidshuis Ellen uit Oostburg

Ik zal niet nalaten om nog af en toe eens te piepen op het forum om toekomstige bruidjes hopelijk nog enkele zinnige tips te kunnen geven
(ik zal zelf ook nog een beetje moeten afkicken van de vele voorbereidingen ;-))
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 947

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik15-9-2009 12:54:08

Hey Katrien,

Blij om te lezen dat je ervan genoten hebt! Goed dat je de regen je dag niet hebt laten verknallen, en groooot voordeel: nu mag je je nog eens laten omtoveren tot bruid ;-)

Ik wens je een heel mooi en gelukkig huwelijk toe!

Wendy

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik15-9-2009 15:41:37

Dag Katrien!

Eerst en vooral proficiat! Jullie hebben zeker genoten zo te lezen.
Alvast een gelukkig getrouwd leven toegewenst!
Wij geven ons feest ook in Den Hof. Dus alles was goed verzorgd?
Ik kan nauwelijks wachten tot 10 oktober!

Groetjes,
Eva

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 14:07:56

Hallo Katrien,

Hé ik weet nog dat wij hier samen op het forum hebben afgeteld naar onze trouwdag, wij zijn getrouwd 5/09. Onze dag was ook schitterend, zal hier vanavond eens een verslagje posten.
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en jullie ervan genoten hebben !

Ben benieuwd om foto te zien van jou kleed hoor?!

groetjes
een gelukkige getrouwde vrouw
05/09/2009

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:59:01

Eva, no worries: alles was echt picobello in Den Hof! Ik wens je alvast een prachtige dag toe!

Ariadne, jij hebt precies ook genoten hé!
Ben al benieuwd naar je verslagje ;-)
Heb zelf eigenlijk nog geen enkele duidelijke foto van mezelf. Binnenkort krijgen we alvast de foto's die onze vrienden namen.
Heb jij al foto's??
Groetjes
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info