Terug naar overzicht
Hey Katrien,Blij om te lezen dat je ervan genoten hebt! Goed dat je de regen je dag niet hebt laten verknallen, en groooot voordeel: nu mag je je nog eens laten omtoveren tot bruid ;-)Ik wens je een heel mooi en gelukkig huwelijk toe!Wendy
Dag Katrien!Eerst en vooral proficiat! Jullie hebben zeker genoten zo te lezen.Alvast een gelukkig getrouwd leven toegewenst!Wij geven ons feest ook in Den Hof. Dus alles was goed verzorgd? Ik kan nauwelijks wachten tot 10 oktober!Groetjes,Eva
Hallo Katrien,Hé ik weet nog dat wij hier samen op het forum hebben afgeteld naar onze trouwdag, wij zijn getrouwd 5/09. Onze dag was ook schitterend, zal hier vanavond eens een verslagje posten. Fijn dat je een leuke dag hebt gehad en jullie ervan genoten hebben !Ben benieuwd om foto te zien van jou kleed hoor?!groetjes een gelukkige getrouwde vrouw05/09/2009
Eva, no worries: alles was echt picobello in Den Hof! Ik wens je alvast een prachtige dag toe!Ariadne, jij hebt precies ook genoten hé!Ben al benieuwd naar je verslagje ;-)Heb zelf eigenlijk nog geen enkele duidelijke foto van mezelf. Binnenkort krijgen we alvast de foto's die onze vrienden namen.Heb jij al foto's??Groetjesxxx